Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Marszałek Artur Kosicki liderem sierpniowego rankingu popularności na Facebooku marszałków województw

OPRAC.: red
W sierpniu 2021 roku Artur Kosicki był najpopularniejszym na Facebooku z grona marszałków województw
W sierpniu 2021 roku Artur Kosicki był najpopularniejszym na Facebooku z grona marszałków województw Wojciech Wojtkielewicz/Archiwum
Artur Kosicki najbardziej angażował w sierpniu internautów na Facebooku spośród wszystkich marszałków województw. Jego posty odnotowały prawie 8800 interakcji. Dobre oceny zebrał też profil Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego.

Tak wynika z raport Instytutu Badań Internetu. Został skonstruowany na podstawie analizy danych ilościowych sieciowych profili 16 urzędów marszałkowskich oraz 13 profili marszałków województw. Dane zostały pozyskane autorskimi narzędziami Instytutu w sierpniu 2021 roku.

Wynika z niego, że marszałek Artur Kościki opublikował w sierpniu 42 posty na Facebooku. Co prawda nie było to najwięcej spośród marszałków (lider miał 52), ale przełożyło się na wygenerowanie rekordowej liczby interakcji - 8752. To oznacza z kolei, że jest najbardziej popularnym marszałkiem ze wszystkich badanych przez instytut.

Także post podlaskiego marszałka otwierał zestawie 15 najpopularniejszych. Artur Kosicki informował w nim o srebrnym medalu Marii Andrejczyk w rzucie oszczepem w Tokio i składał w nim gratulacje zawodniczce #TeamPodlaskie. Ten hashtag był też jednym z najpopularniejszych w facebookowej aktywności wszystkim marszałków.

Czytaj też:Marszałek: Wywalą drzwiami, to wrócę oknem. Dla dobra regionu

Z kolei jeśli chodzi o interakcje profili urzędów marszałkowksich, to Podlaskie zajęło drugie miejsce. W sumie miało ich 29 138. Ale za to przodowało w rankingu TOP 15 postów. Informacja o zdobyciu złotego medalu przez młociarza z Białegostoku Wojciecha Nowickiego zanotowała 11 tys. interakcji.

Autorzy badania zauważają, że w zestawieniu odnotowali podwyższoną aktywność profili kilku urzędów marszałkowskich (w tym Podlaskiego), co najczęściej korzystnie wpływało na popularność ich komunikacji. Biorąc natomiast pod uwagę całość rankingu można powiedzieć, że profile urzędów marszałkowskich częściej są aktywniejsze niż profile marszałków. Dodatkowo najczęściej skupiają one wyraźnie wyższą liczbę odbiorców, co również wpływa na rozprzestrzenianie się ich komunikacji.

od 7 lat
Wideo

21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny