Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Marketing na luzie. Jak Facebook przeprosił użytkowników z Anglii za aferę Cambridge Analytics?

Grzegorz Zajączkowski
Grzegorz Zajączkowski
Grzegorz Zajączkowski Gazeta Pomorska
W tym odcinku Grzegorz Zajączkowski opowiada, jak Facebook przeprosił swoich użytkowników z Anglii, za aferę Cambridge Analytics. Pokazuje to, że medium, którego użył, jeszcze nie umarło i jest warto uwagi każdego reklamodawcy.

Grzegorz opowiada także o wielu zmianach, które zaszły na Instagramie włącznie ze zmianą pozwalającą nam samym decydować o kolejności wyświetlanych nam postów.

Chcesz być na bieżąco z działaniami marketingowymi w internecie? Wybierz się na konferencję marketingON - najważniejszą konferencję w tej części Polski:

W marcu, były także ciekawe zmiany na:

- Twitterze,

- Youtube,

- LinkedIN,

- Snapchacie.

Podobne wątki:

Marketing na luzie. Nowa aplikacja VERO szturmem podbija internet [wideo]

Trendy w reklamie na 2018. Rozmowa z Michałem Pawlakiem z Oponeo [wideo]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny