Impreza odbyła się w stolicy. Goście m.in. mieli okazję uczestniczyć w warsztatach kulinarnych i posłuchać Jerzego Kryszaka.
- Nazwę Wypasione zaczerpnięto od słowa wypasać. Wypasione to mleko od krów wypasanych na czystych ekologicznych terenach Podlasia, o najwyższej wartości odżywczej i biologicznej - mówił Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity. - Szczęśliwy siódmy rok istnienia z pewnością będzie wyjątkowy dla produktu, który od lat cieszy się uznaniem zarówno konsumentów, jak i ekspertów.
Wypasione to nie tylko mleko. W skład marki wchodzą także śmietanki, mleko smakowe oraz zagęszczone.
Mlekovita jest na rynku 88 lat, ma 16 zakładów produkcyjnych, 40 tysięcy metrów powierzchni magazynowej, 150 linii produkcyjnych i zatrudnia 4 tysiące pracowników.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!