W czerwcu ruszyły prace nad realizacją ogólnopolskiej kampanii społecznej na temat profilaktyki raka szyjki macicy. Rola profesjonalistów odpowiedzialnych za przygotowanie strategii kreacji została tym razem powierzona uczniom biorącym udział w kampanii "Mam haka na raka", która latem pojawi się w mediach. W ramach kreacji opracowano hasło reklamowe, plakat oraz spoty telewizyjny i radiowy.
Kampania zrealizowana w zeszłorocznej edycji programu - "Wystarczy tak niewiele" -była pionierskim przykładem współdziałania wielu środowisk marketingowych na tak dużą skalę. Organizatorzy liczą, że tegoroczna edycja będzie kontynuacją tej współpracy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?