Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Lublin promuje się w Białymstoku. A my mamy słoneczko (wideo)

(sj)
Przebierańcy zachęcają kierowców by jechali do Lublina. Każdy z nich trzyma tabliczkę: Lublin - Tam moje królestwo (Król); Po inspirację (postać Artysty); Anielskie klimaty (Archanioł); Schrupiesz mnie zdrowo (Marchewka); Tam się dzieje (Diabeł).
Przebierańcy zachęcają kierowców by jechali do Lublina. Każdy z nich trzyma tabliczkę: Lublin - Tam moje królestwo (Król); Po inspirację (postać Artysty); Anielskie klimaty (Archanioł); Schrupiesz mnie zdrowo (Marchewka); Tam się dzieje (Diabeł). fot. Lublin
Król, Archanioł, Artysta, Diabeł i Marchewka łapią stopa na Lublin. Tak Kozi Gród promuje się w Białymstoku.

Dwa teamy przebierańców staną na głównych wylotówkach z Białegostoku. Ma Lublin - na ul. Ks.Stanisława Suchowolca, za skrzyżowaniem z Plażową oraz na Warszawę - na al. Jana Pawła II. Będzie ich tam można spotkać w piątek (od godz. 12 do 20) i sobotę (od godz. 9 do 17).

W ten sposób Lublin kontynuuje ogólnopolską kampanię promocyjną miasta (autostopowiczów można było już zobaczyć 5 i 6 czerwca). Przebierańcy zachęcają kierowców by jechali do Lublina. Każdy z nich trzyma tabliczkę: Lublin - Tam moje królestwo (Król); Po inspirację (postać Artysty); Anielskie klimaty (Archanioł); Schrupiesz mnie zdrowo (Marchewka); Tam się dzieje (Diabeł).

Kierowcy, którzy zatrzymają się przy autostopowiczu otrzymają pamiątki z Lublina - maty samochodowe antypoślizgowe, płyty "Wirtualny Lublin" i foldery o Lublinie.

- Zapraszamy do Lublina tak nietypowo, bo jesteśmy nietypowi i otwarci na niekonwencjonalne rozwiązania. Inspirujemy! Przebrania autostopowiczów nawiązują do tożsamości Lublina, w ten sposób podkreślamy bogactwo historyczne i kulturalne miasta, potencjał kreatywny tkwiący w młodych ludziach. Bo Lublin to miasto studentów!- mówi Agnieszka Oszust z Kancelarii Prezydenta Urzędu Miasta Lublin.

- Lublin: tu historia przeplata się ze współczesnością, a bogate dziedzictwo kulturowe wpływa na codzienne życie. Aby się o tym przekonać, trzeba tego doświadczyć i po prostu tu przyjechać. Forma akcji odzwierciedla inspirujący charakter miasta. Wypływa bezpośrednio ze strategii promocji Lublina - dodaje Michał Krawczyk, z-ca Dyrektora Kancelarii Prezydenta Miasta Lublin.
W porównaniu do Lublina Białystok promuje się siermiężnie. Czy słoneczko to wystarczająca forma promocji? Skomentuj!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny