Lodziarnia od zaraz. Chcesz mieć lodziarnię uznanej marki? Nic prostszego!

oprac. EW
Nie trzeba szukać lokalu, ani go remontować, sprawdzać wentylacji czy podłączać sprzętu. Trzeba mieć tylko kapitał na strat i od jutra można mieć swoją lodziarnię. Na tym polega „Lodziarnia od zaraz” - nowy koncept, wprowadzany właśnie przez Lody Bonano.

Firma 14 lat temu wprowadziła na polski rynek lody świderki, które stały się podstawą jej biznesowego sukcesu, a same lody zyskały już miano kultowych. Obecnie pod szyldem marki działa ponad 200 punktów, co daje jej miano największej sieci franczyzowych lodziarni w Polsce. Większość, dokładnie 63 proc. franczyzobiorców, zachęconych szybkim zarobkiem, już po kilku miesiącach decyduje się na uruchomienie kolejnego lokalu z lodami.

Koncept „Lodziarnia od zaraz” skierowany jest do tych inwestorów, którym zależy na czasie i na eksperckim wsparciu.

Hard - Ice i Lodziarz.pl na targach cukierniczych w Warszawie

- To propozycja dla tych, którzy chcą szybko rozpocząć biznes i wejść na tzw. „gotowe”. Na naszej firmowej stronie znajduje się lista miejscowości, gdzie nasi specjaliści znaleźli doskonałe lokalizacje pod ten biznes. Oczywiście model ten jest kosztowniejszy, ale można liczyć na pewny zysk i stosunkowo szybki zwrot z inwestycji - mówi Aneta Nazaruk z sieci Lody Bonano.

Tak kręcić lody potrafią tylko u nas

Marka ma już utrwaloną pozycję w większych miastach, głównie w północnej, wschodniej i centralnej części kraju. W tym roku Lody Bonano chcą zawalczyć o miejscowości liczące co najmniej 3 tys. mieszkańców.

- W niektórych z nich do tej pory nie było Lodów Bonano, dlatego można się spodziewać, że poza tym, że nasze produkty cieszą się dużym uznaniem konsumentów i są rozpoznawalne, zadziała jeszcze tzw. efekt nowości - mówi Aneta Nazaruk. - Wszystkie proponowane lokalizacje są dokładnie sprawdzone, dlatego ryzyko niepowodzenia jest zminimalizowane. Inwestor nie musi się przy tym martwić o załatwianie pozwoleń, projektów i innych formalności, które potrafią każdego zniechęcić na samym wstępie.

W ramach franczyzy, oprócz w pełni wyposażonego, gotowego do rozpoczęcia działalności lokalu, partner otrzyma też pełen pakiet informacji i materiałów niezbędnych do prowadzenia lodziarni, receptury produktów, wparcie marketingowe, szkolenia dla pracowników oraz kartę z ofertą 30 różnych rodzajów lodów.

Podlaska Złota Setka - pełna relacja

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie