Marka otrzymała prestiżowy tytuł Złoty Laur Konsumenta 2015 w kategorii lodziarnie. W ubiegłym roku jeden z jej produktów – deser Musek - został nagrodzony Laurem Klienta Odkrycie 2014.
Laur Konsumenta / Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, w ramach którego wyłaniane są co roku najpopularniejsze produkty i usługi w swoich kategoriach. Popularność produktów badana jest na podstawie sondaży przeprowadzanych na grupie minimum 1000 respondentów.
- Nie ukrywam wielkiej satysfakcji, że lodziarnie naszej sieci znalazły się w tym prestiżowym gronie najpopularniejszych marek w Polsce. To dla nas powód do dumy. Oznacza, że stworzone 12 lat temu Lody Bonano systematycznie rosną w siłę i są nie tylko coraz bardziej rozpoznawalne przez klientów, dzięki gęstniejącej sieci nowych punktów gastronomicznych, ale również lubiane i modne – przyznaje Radosław Charubin, właściciel i twórca sieci.
Właściciel marki zaznacza, że cieszy się z zaufania, jakim firmę obdarzają konsumenci, lecz jednocześnie podkreśla, że tego typu nagrody dopingują cały zespół do jeszcze bardziej wytężonej pracy nad udoskonalaniem konceptu i rozwijaniem menu.
Firma prowadzi dwie własne lodziarnie, pozostałe punkty działają w ramach dynamicznie rozwijającej się franczyzy. W ubiegłym roku funkcjonowało 175 lokali pod jej szyldem. W tym roku lista wydłuży się o ponad 50 kolejnych. W ubiegłym roku otwarto też pierwszą lodziarnię za granicą – w Chorwacji. W tym roku Lody Bonano wystartują w Anglii i Belgii.
Pierwsza lodziarnia powstała w 2003 roku w Białymstoku. W tej chwili to największa sieć franczyzowych lodziarni w Polsce.
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?