Rok 2013 firma zakończy z jeszcze jednym sukcesem: w jej sieci franczyzowej jest już 100 punktów w całej Polsce.
Multi Ice zamknęła już lodziarski sezon – będą otwarte tylko niektóre jej punkty z lodami np. w galeriach handlowych.
Firma zrealizowała swoje założenia na ten rok. Głównym było zwiększenie liczby lokali działających pod szyldem Lody Bonano do okrągłej setki.
I to się udało: popularna marka wzbogaciła ofertę gastronomiczną kolejnych miast i przez rok urosła o 48 nowych placówek w najbardziej reprezentacyjnych punktach dużych i średnich miast Polski.
Wiele z nowych lokalizacji to kolejne punkty otwierane przed dotychczasowych partnerów sieci. Sukces pierwszych lodziarni zachęcił ich do kolejnych otwarć.
Rekordzista prowadzi 12 lodziarni!
– Nowi franczyzobiorcy coraz odważniej sięgają po naszą ofertę współpracy i często otwierają kilka nowych placówek równocześnie, a nie po jednej, jak było do tej pory – mówi Anna Kiryluk menedżer ds. rozwoju sieci.
– Decyzja o uruchomieniu lodziarni w systemie franczyzowym to szansa na bezpieczny start i intensywny rozwój. Łatwiej działać według sprawdzonych standardów i w towarzystwie znanego logo, niż budować własne know-how od zera – dodaje Radosław Charubin, założyciel sieci.
Plan firmy na 2014 rok obejmuje już nie tylko uruchamianie nowych placówek w kraju, ale też ekspansję za granicę.
– Rynek polski to za mało - mówi Anna Kiryluk. – Chcemy, aby konsumenci zza granicy także poznali i docenili jakość polskich smakołyków. Prowadzone są już rozmowy z kontrahentami z Wielkiej Brytanii, Niemiec i Teneryfy.
We wrześniu br. Multi Ice została po raz kolejny uhonorowana godłem Polish Product Firma Roku. Jest to wyróżnienie przyznawane firmom za ich osiągnięcia i wyznaczanie nowych standardów w wyspecjalizowanym rynku, na którym funkcjonują. Laureaci są wyłaniani z uwzględnieniem takich kryteriów, jak dotychczasowy dorobek, pozycja rynkowa, wkład w rozwój rynku branżowego, oraz uzyskane wyróżnienia.
- W tym tygodniu będziemy brali udział w targach franczyzowych w Warszawie i naszą ofertę będzie prezentowała hologramowa hostessa, stworzona przez białostoczanina Karola Skoczka z firmy Visualpromo.Hostessa będzie ubrana w barwy Lodów Bonano
– dodaje pan Radosław.– Zapromujemy tak i nasz produkt, i świetny, innowacyjny pomysł młodego białostockiego przedsiębiorcy.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?