Lech Garmażeria Staropolska - praca w firmie najlepszą marką

Materiał promocyjny
W czasach, gdy kuchnia i dobre jedzenie staję się pasją coraz szerszej rzeszy Polaków, coraz bardziej doceniane są klasyczne produkty tworzone w oparciu o oryginalne receptury staropolskich kuchmistrzów. Wytwarzane jednocześnie z poszanowaniem szlachetnej polskiej tradycji, jak i nowoczesnych norm jakości.

Od ponad ćwierć wieku tak właśnie powstają wyroby sygnowane marką Lech Garmażeria Staropolska, a wspomniany trend poszukiwania przez konsumentów tradycyjnych, prawdziwych smaków umacnia z roku na rok pozycję rynkową białostockiej firmy założonej przez Lecha Zwolana. Wychodzące spod rąk jej pracowników wyroby wędliniarskie czy garmażeryjne mają opinię produktów wysokiej klasy nie tylko na lokalnym rynku - sięgają po nie smakosze największych miast Polski, wiedząc, że mają do czynienia z produktami nie tylko bardzo smacznymi, ale także zdrowymi, przygotowanymi z najlepszych składników od sprawdzonych, lokalnych dostawców.

Wyborne potrawy Lecha Garmażerii Staropolskiej przygotowywane są z wieprzowiny, drobiu, dziczyzny, jagnięciny, cielęciny, mięsa strusiego. Ale równie doskonałe smakowo są pochodzące stąd kaszanki, wegetariańskie pasztety z tradycyjnymi polskimi ziołami czy sałatki i potrawy z ryb. Nie bez powodu Lech Garmażeria Staropolska jest fenomenem rynkowym pod względem oceny przez konsumentów. Według badania lojalności klientów wobec sklepów spożywczych i przywiązania do sprzedawanych tam produktów przeprowadzonego przez Direction Group Poland, firma Lecha Zwolana zdobyła aż 60 punktów w 100-stopniowej skali (gdy najlepsze sklepy spożywcze zdobywają zazwyczaj ok. 20 punktów)!

Utrzymanie przez lata tak dobrej pozycji przez firmę Lecha Zwolana związane jest w ogromnym stopniu z wysokimi standardami pracy w przedsiębiorstwie.

- Nasi pracownicy, na każdym stanowisku, są zarówno gwarantami jakości naszych produktów, jak i świadkami sposobu ich powstawania i potem promotorami ich zalet. Oni widzą, że robią to wszystko rzeczywiście bez chemii, bez sztucznych dodatków, konserwantów. Że nie oszukujemy klientów - nie ma wątpliwości Lech Zwolan, właściciel firmy. - To, że nie produkujemy np. nowoczesnych urządzeń o skomplikowanych technologiach, nie znaczy, że nie mamy powodów do dumy z tego, co robimy. Prawie 10 procent naszego zespołu stanowią technolodzy żywności po wyższych studiach kierunkowych. Ale nie tylko oni, każdy tu u nas może mieć wpływ na kreowanie zarówno nowych smaków, jak i dekoracji przygotowywanych u nas dań, czy zestawów cateringowych zamawianych przez osoby indywidualne i firmy na bardzo różne okazje.

Lech Zwolan podkreśla, że bardzo ważna jest w jego firmie zarówno otwartość na inicjatywy i pomysły pracowników, jak i właściwa komunikacja, która powoduje, że ludzie mogą się tu czuć docenieni i ważni. - Nawet jeśli komuś zdarzy się błąd… np. jakaś pomyłka w recepturze danej partii wyrobów: za dużo soli czy pieprzu… nie wyciągamy żadnych konsekwencji, gdy się do tego przyzna. Szukamy razem wyjścia, naprawiamy to, co się stało, bo najważniejsze jest, żeby firmy nie opuścił żaden produkt, za który będziemy się wstydzić. Dbałość o jakość nie jest u nas sloganem. To zawsze był i będzie najważniejszy dla nas cel. I powód, dla którego możemy potem z dumą patrzeć na nasze logo w sklepach czy gwarantować jakość naszych usług.

Przedsiębiorca zwraca uwagę, że marka Lech Garmażeria Staropolska jest synonimem jedzenia bezpiecznego dla zdrowia konsumentów. Potwierdzają to certyfikaty, wyniki kontroli. Jest to więc miejsce pracy, z którym można się bez wstydu utożsamiać. Miejsce otwarte przede wszystkim na młodych ludzi po średnich szkołach technologicznych czy po prostu na osoby, które chcą solidnie pracować a nie są specjalistami w tej branży.

- Kiedy ćwierć wieku temu zaczynaliśmy, na regionalnym rynku nie było takiego zakładu - przypomina Lech Zwolan. - Garmażerka kojarzyła się z galaretą ze spodka pod szklankę na herbatę i byle jak podanym tatarem. I koniec. My sięgając do tradycji i sprawdzonych dostawców, najlepiej lokalnych, znanych nam z jakości, wytyczaliśmy nowe ścieżki rozwoju takich firm, jak nasza. Dziś mamy w asortymencie blisko 400 produktów i ciągle zachęcamy naszych ludzi do kreowania kolejnych receptur, zestawień smaków. Wspieramy te nowe pomysły. Dopingujemy do rozwoju naszych pracowników, bez względu na to, w jakim są wieku i jak długo tu pracują.

- Mają naprawdę ogromne pole do popisu i satysfakcji z pracy. Zwłaszcza, że konsumenci coraz bardziej pasjonują się dobrą kuchnią. A my zawsze umieliśmy odpowiadać na takie wyzwania - stawia kropkę nad i Lech Zwolan.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny