Do 28 października w serwisie Newsweek.pl, będzie trwało głosowanie na najsilniejszą i najbardziej prężną markę, która ma szansę na powtórzenie sukcesu Wyborowej – jedynej polskiej marki, która na przestrzeni dziesięcioleci stała się marką globalną, obecną na ponad 90 rynkach na świecie.
O miano to rywalizuje 20 nazw produktów własnych i firm, w tym Łaciate - marka grajewskiej Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?