Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kryzys, nie kryzys – na targach trzeba być

Agata Sawczenko
Nawet w kryzysie na targach musimy być - mówią szefowie KAN
Nawet w kryzysie na targach musimy być - mówią szefowie KAN
Dziś Mińsk, za miesiąc Kijów, wcześniej Petersburg, Warszawa i Frankfurt. Dla spółki KAN targi to nie tylko sposób na umacnianie marki i zdobywanie nowych rynków zbytu. To też narzędzie walki z kryzysem.

KAN jest liderem na krajowym rynku instalacji wodnych i grzewczych. Ale sztandarowy produkt spółki - system KAN- Therm - znany jest nie tylko w Polsce. Do kilkunastu krajów europejskich trafia znaczna cześć produkcji, również za naszą wschodnią granicę. By to jednak było możliwe spółka musi nieustannie pokazywać się na branżowych targach na całym świecie. Tylko od lutego do maja firma „zaliczy” siedem takich imprez o międzynarodowym zasięgu.

– Zawsze uczestniczyliśmy w targach i jest to również w kryzysie ważna inwestycja, bo tym bardziej teraz musimy zabiegać o obecnych i potencjalnych klientów - mówi Lena Jakim, kierownik ds. reklamy w firmie KAN.

Obecnie KAN prezentuje swoje najnowsze rozwiązania produkty na XI Międzynarodowych Targach Ogrzewnictwa, Wentylacji i Klimatyzacji oraz Pomp „Water & Heat” w Mińsku.

Również w kwietniu KAN pokazywał swoje systemy ogrzewania podłogowego i ściennego na pierwszych w Polsce Międzynarodowych Targach Ogrzewania, Wyposażenia Sanitarnego, Klimatyzacji oraz Ekotechnologii Expo Therm 2009. Odbyły się one w Warszawskim Centrum Targowo-Konferencyjnym MT Polska a ich organizator postawił na międzynarodowy charakter imprezy, zarówno pod względem poziomu, jak i profilu wystawców i zwiedzających.

KAN zaprezentowała swoje najnowsze rozwiązania na 60 m.kw. powierzchni. Stoisko spółki cieszyło się dużym zainteresowaniem i klientów, i partnerów handlowych.

- W sytuacji kryzysu i zastoju zarówno na rynku wschodnim, jak i zachodnim musimy szczególnie dbać o rynek krajowy. Zależy nam, by nasza marka była tu znana i rozpoznawalna, dlatego te targi są takie ważne – dodaje Lena Jakim.

Ale KAN nie mogło też zabraknąć na ogromnych Międzynarodowych Targach Budownictwa INTERSTROYEXPO 2009 w Petersburgu, gdzie tydzień temu spółka zaprezentowała swoje najnowsze rozwiązania sanitarne.

Za miesiąc zaś pokaże je na innych wielkich targach – Aqua-Therm w Kijowie.

- Dlaczego właśnie tam? Bo mamy swoje oddziały m.in. w Niemczech, w Rosji na Białorusi i Ukrainie. A udział w targach to najefektywniejszy sposób budowania marki i poszerzania bazy klientów – uzasadnia Lena Jakim.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na poranny.pl Kurier Poranny