Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
2 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest...
fot. Łukasz Kaczanowski / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest głównym powodem, dla którego nie dokonają ponownego zakupu.

Zobacz również

Bramkarz Manchesteru City najpewniej uderzył... w rzutach karnych. Real gra dalej

Bramkarz Manchesteru City najpewniej uderzył... w rzutach karnych. Real gra dalej

Real wziął rewanż na City za blamaż sprzed roku. Bayern wyrzucił reprezentanta Polski

Real wziął rewanż na City za blamaż sprzed roku. Bayern wyrzucił reprezentanta Polski

Polecamy

Siatkarze Projektu walczą w półfinale PlusLigi. Gdzie i o której obejrzeć?

Siatkarze Projektu walczą w półfinale PlusLigi. Gdzie i o której obejrzeć?

Nie tylko OC w górę. Za AC w tym roku zapłacisz fortunę!

Nie tylko OC w górę. Za AC w tym roku zapłacisz fortunę!

Alergen roku 2024. Uwaga, zagraża nie tylko alergikom!

Alergen roku 2024. Uwaga, zagraża nie tylko alergikom!