Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
3 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ponad 60% z nich oczekuje od firm natychmiastowej reakcji na...
fot. Mariusz Kapała / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

Ponad 60% z nich oczekuje od firm natychmiastowej reakcji na zapytania i zgłaszane prośby oraz problemy, licząc, że trafi na osobę posiadającą aktualne informacje o statusie sprawy, niezależnie od działu, który ta będzie reprezentować.

Zobacz również

Poznaj kandydatów na burmistrzów i wójta w powiecie wrzesińskim

Poznaj kandydatów na burmistrzów i wójta w powiecie wrzesińskim

Regulamin Akcji „Drzewko za surowce wtórne”

Polecamy

Zawodnik ORLEN Teamu po raz pierwszy w Wietnamie. Szansa na kolejny dobry wynik

Zawodnik ORLEN Teamu po raz pierwszy w Wietnamie. Szansa na kolejny dobry wynik

Talant Dujszebajew: Jestem dumny ze swoich podopiecznych

ROZMOWA
Talant Dujszebajew: Jestem dumny ze swoich podopiecznych

Mahonia już zaczyna kwitnąć. Sprawdź, kiedy ją przyciąć

Mahonia już zaczyna kwitnąć. Sprawdź, kiedy ją przyciąć