Pełna rejestracja zdalna będzie dostępna jedynie dla posiadaczy podpisu elektronicznego - proponuje Ministerstwo Pracy i Polityki Socjalnej. Jednak także ci, którzy takiego podpisu nie mają, skorzystają na nowym systemie. Przez internet podadzą podstawowe dane, a przy osobistej, znacznie krótszej, wizycie w urzędzie, będą musieli jedynie je potwierdzić. Podczas takiej wizyty pokażą urzędnikowi dowód tożsamości, świadectwo ukończenia szkoły, świadectwa pracy z poprzednich firm oraz ewentualne zaświadczenie o niepełnosprawności. Następnie podpiszą się na kwestionariuszu osobowym, wypełnionym automatycznie na podstawie przekazanych zdalnie danych.
Zobacz także. Urzędy pracy redukują zatrudnienie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?