Kompania Piwowarska zawalczy reklamą o wzrost sprzedaży piwa

Redakcja
Kompania Piwowarska zapowiada intensywne działania reklamowe swoich marek w br. Chce w ten sposób zapobiec dalszemu spadkowi spożycia piwa w Polsce.

W tym roku planujemy wzmocnienie i uatrakcyjnienie komunikacji naszych czołowych marek - tłumaczy Tomasz Kanton, kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej SA. Według szacunków KP w 2010 roku cała branża piwna zanotowała spadek sprzedaży o 0,3 proc.

W kwietniu br. rozpoczną się działania promocyjne marki Tyskie w ramach jej nowej strategii, której szczegółów firma na razie nie ujawnia. Kampanię poprowadzą dotychczasowe agencje tego brandu: DDB, Tequila i dom mediowy Starcom. Potem rozpoczną się kampanie Lecha Premium i Żubra, a także marki Redd's. Kompania Piwowarska w ub.r. wydała na reklamę 161,2 mln zł, najwięcej spośród wszystkich producentów piwa (dane cennikowe Kantar Media).

Źródło: Presserwis

Co dziesiąty Polak kupuje podróbki

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie