W tym roku planujemy wzmocnienie i uatrakcyjnienie komunikacji naszych czołowych marek - tłumaczy Tomasz Kanton, kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej SA. Według szacunków KP w 2010 roku cała branża piwna zanotowała spadek sprzedaży o 0,3 proc.
W kwietniu br. rozpoczną się działania promocyjne marki Tyskie w ramach jej nowej strategii, której szczegółów firma na razie nie ujawnia. Kampanię poprowadzą dotychczasowe agencje tego brandu: DDB, Tequila i dom mediowy Starcom. Potem rozpoczną się kampanie Lecha Premium i Żubra, a także marki Redd's. Kompania Piwowarska w ub.r. wydała na reklamę 161,2 mln zł, najwięcej spośród wszystkich producentów piwa (dane cennikowe Kantar Media).
Źródło: Presserwis
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?