Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kompania Piwowarska zawalczy reklamą o wzrost sprzedaży piwa

Redakcja
Kompania Piwowarska zapowiada intensywne działania reklamowe swoich marek w br. Chce w ten sposób zapobiec dalszemu spadkowi spożycia piwa w Polsce.

W tym roku planujemy wzmocnienie i uatrakcyjnienie komunikacji naszych czołowych marek - tłumaczy Tomasz Kanton, kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej SA. Według szacunków KP w 2010 roku cała branża piwna zanotowała spadek sprzedaży o 0,3 proc.

W kwietniu br. rozpoczną się działania promocyjne marki Tyskie w ramach jej nowej strategii, której szczegółów firma na razie nie ujawnia. Kampanię poprowadzą dotychczasowe agencje tego brandu: DDB, Tequila i dom mediowy Starcom. Potem rozpoczną się kampanie Lecha Premium i Żubra, a także marki Redd's. Kompania Piwowarska w ub.r. wydała na reklamę 161,2 mln zł, najwięcej spośród wszystkich producentów piwa (dane cennikowe Kantar Media).

Źródło: Presserwis

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny