Kolizja na skrzyżowaniu Ryskiej z Sienkiewicza. Opel wymusił pierwszeństwo na autobusie. (zdjęcia)

(jus)
Kierowca volkswagena wymusił pierwszeństwo na kierującym autobusem. Fot. Paula Sadowska
Autobus zderzył się z volkswagenem na skrzyżowaniu Ryskiej i Sienkiewicza.
Podczas zderzenia nikt nie ucierpiał Fot. Paula Sadowska

Podczas zderzenia nikt nie ucierpiał
(fot. Fot. Paula Sadowska )

Do zderzenia doszło ok. godz. 15 na skrzyżowaniu ul. Ryskiej z ul. Sienkiewicza.

Wyjeżdżający z ul. Ryskiej kierowca opla astry wymusił pierwszeństwo na kierującym autobusem firmy Voyager.

- Autobus chcąc uniknąć stłuczki skręcił w lewo, ale mimo to uderzył w drzwi samochodu i zatrzymał się na barierkach ochronnych. Pasażerowie opuścili natychmiast pojazd - relacjonuje Paula Sadowska, autorka zdjęć.

Na miejsce przyjechała straż pożarna, policja i pogotowie, ale na szczęście nikt nie został ranny.

Odwiedź nasz serwis specjalny Uwaga wypadek!. Znajdziesz tam wypadki i kolizje z Białegostoku oraz regionu.

Wideo

Komentarze 14

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

c
cysioS

a KULTURY troche wasci chamstwa

A
AnaBanana

hm ale ta wasza dyskusja... Jak juz ktoś zrobi prawko i trąbi o tym na prawo i lewo, a potem ma swój samochód to już nagle zapomina o tym, że kiedyś przecież też jeździł autobusem (do szkoły, pracy, whatever) i nagle się czuje PANEM drogi.

To sobie z łaski swojej przypomnijcie te czasy, stanie na przystanku lub w korkach w autobusie (każdy z pewnością kiedyś postrzegał autobus jako jedyny sposób lokomocji), a także takie sytuacje jak kierowca musiał czekać aż ktoś go przepuści z zatoki, a wam się wtedy śpieszyło. I z szacunkiem to tych przeżyć, przepuszczajcie autobusy, bo łaski nie robicie. Kierowca musi utrzymywać tempo ustalonej trasy mimo wszystko, a poza tym wiezie kilkadziesiąt osób. To CIUT więcej niż w jednym samochodzie osobowym...

No chyba że lubicie takie sytuacje jak ta. Uszkodzony samochodzik i to z waszej winy.

Pozdrawiam Mądralińskich Panów Czterech Kółek.......

m
maniek

Byc moze tym razem ktos mu wymusil pierszenstwo, ale pewnie jak zawsze kierowcy z voyagera sie spieszylo. Kazdy przeciez widzi jak zjezdzaja na pks jak sie wpychaja nie zwazajac na warunki pogodowe.

Przez takich jak ty sa korki w bialymstoku ofermo ludzka.

Hehe okay, a tacy jak ty potrafia tylko gadac nic wiecej, wcale bym sie ni zdziwil skoro wogole nie miakbys prawka. bezelu hehe

K
Kjear

A co do wyjezdzania autobusow z zatoczki....

Kierowca autobusu daje sygnalizacje wyjazdu z zatoczki, ale mało który kierowca go przepuści,
większość się wpycha, nawet jak autobus jest daleko przed nim,
a kierowca autobusu w takiej sytuacji ma pierwszeństwo
,nie każdy o tym wie widocznie

Inna sprawa, że czasem kierowca autobusu włącza kierunek w ostatniej chwili

706
CYTAT(Edi @ 15.02.2010, 21:33:56)
Uderz w stół nożyce się odezwą ! W zimę potrafię zrozumieć ! Warunki fatalne , ale na tym odcinku opisana sytuacja to standard przez cały rok ! W środku lata kierowcy PKS zachowują się właśnie w taki sposób . Dwie minuty Cię zbawią ? Nie! Wolisz jak ten warchlak wciskać się na chama ! O ile rozumiem napięty rozkład jazdy MPK , was z kilku minutowego spóźnienia nikt nie rozlicza ! Po prostu chamstwo i cwaniactwo wiejskie z was wychodzi ! A zapłatą za to jest odcinek w którym włączacie się do ruchu wyjeżdżając z dworca PKS w kierunku Poleskiej .

a uwazasz ze w okresie letnim to co nie ma korkow i nie ma opoznien? czasy przejazdu sa maksymalnie wyzylowane ze rezygnujac z postoju w miejscowosci docelowej nadrabia sie stracony czas a do tego trzeba jechac tak zeby samochod przepalu nie zrobil i co ty na to? ciezko ci sie przytrzymac i wpuscic? wlasnie wioche i prostactwo tacy jak ty pokazuja
m
m4rj4n

poprawcie tam z kierowcą vw...

E
Edi
CYTAT(Kierman @ 15.02.2010, 20:32:30)
Sam jesteś trzoda @Edi.

Jak wracam z kursu dajmy na to z Czarnej B. a zaraz mam np. Hajnówkę i przez warunki na drogach jestem spóźniony to musze jakoś szybciej wrócić na D.A.
Nigdy sie nie wpycham tylko daje kierunek i ktoś zawsze wpusci - pewnie ty mnie nie wpuścisz frustracie!

Spoko - nie każdy ma samochód, ludzie czekają na PKS i też nim jeżdżą.


Uderz w stół nożyce się odezwą ! W zimę potrafię zrozumieć ! Warunki fatalne , ale na tym odcinku opisana sytuacja to standard przez cały rok ! W środku lata kierowcy PKS zachowują się właśnie w taki sposób . Dwie minuty Cię zbawią ? Nie! Wolisz jak ten warchlak wciskać się na chama ! O ile rozumiem napięty rozkład jazdy MPK , was z kilku minutowego spóźnienia nikt nie rozlicza ! Po prostu chamstwo i cwaniactwo wiejskie z was wychodzi ! A zapłatą za to jest odcinek w którym włączacie się do ruchu wyjeżdżając z dworca PKS w kierunku Poleskiej .
K
Kierman

Sam jesteś trzoda @Edi.

Jak wracam z kursu dajmy na to z Czarnej B. a zaraz mam np. Hajnówkę i przez warunki na drogach jestem spóźniony to musze jakoś szybciej wrócić na D.A.
Nigdy sie nie wpycham tylko daje kierunek i ktoś zawsze wpusci - pewnie ty mnie nie wpuścisz frustracie!

Spoko - nie każdy ma samochód, ludzie czekają na PKS i też nim jeżdżą.

E
Edi
[/quo

Przez takich jak ty sa korki w bialymstoku ofermo ludzka.

No tak nie ma jak bystrzy kierowcy ... pomimo śliskiej nawierzchni bezczelnie zajeżdżających drogę! Skrzyżowanie Poleskiej z św. Rocha , w stronę dworca PKS ... w szczycie korek na 5 minut , autobusy PKS zjeżdżają na lewy pas , po czym na bezczela wciskają się na prawy ,z pasa do skrętu na ul.Wyszyńskiego . Trzoda !!!!!!
w
woz los
Byc moze tym razem ktos mu wymusil pierszenstwo, ale pewnie jak zawsze kierowcy z voyagera sie spieszylo. Kazdy przeciez widzi jak zjezdzaja na pks jak sie wpychaja nie zwazajac na warunki pogodowe.
[/quo

Przez takich jak ty sa korki w bialymstoku ofermo ludzka.
~pasażerka~

akurat tu była wina kierowcy opla.
A zdjęcie mojego autorstwa:)

G
Gość

wyjeżdżając z ryskiej mamy po lewej stronie duuuzą zaspę która to bardzo utrudnia widoczność.....sam widzialem ielokrotnie w tym miejscu wymuszenie pierszenstwa...przez zaspę...

w
widział

to nie był VW tylko opel astra....

m
maniek

Byc moze tym razem ktos mu wymusil pierszenstwo, ale pewnie jak zawsze kierowcy z voyagera sie spieszylo. Kazdy przeciez widzi jak zjezdzaja na pks jak sie wpychaja nie zwazajac na warunki pogodowe.

Dodaj ogłoszenie