Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
3 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

Klient pozbawiony pieniędzy przez inflację wciąż pożądany, bo w magazynach pełno towarów. Jak marki zabiegają teraz o kupujących?

Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z masowym stosowaniem obniżek jest jednak problem. Zaledwie kilka miesięcy temu Marketing Week poinformował, że marki takie jak Superdry, Marks & Spencer i Pizza Express, odchodzą od stosowania rabatów jako powszechnego sposobu na zdobycie uznania klientów. Powód? Jeśli promocje są zbyt częste i dotyczą zbyt szerokiego spektrum towaru, marki mogą w przyszłości narażać się na zniechęcenie klientów do zakupu pełnej ceny.

Zobacz również

Jest praca w urzędach w Kielcach. To ostatni moment, by aplikować. Gdzie są wakaty?

Jest praca w urzędach w Kielcach. To ostatni moment, by aplikować. Gdzie są wakaty?

Stal Gorzów znokautowała Falubaz Zielona Góra w końcówce lubuskich derbów

Stal Gorzów znokautowała Falubaz Zielona Góra w końcówce lubuskich derbów

Polecamy

Trzy polskie sztafety z olimpijskimi biletami. Biało-Czerwone szaleństwo na Bermudach

Trzy polskie sztafety z olimpijskimi biletami. Biało-Czerwone szaleństwo na Bermudach

Nikt nie chce zdobyć mistrzostwa. Wpadki Jagiellonii, Lecha oraz Górnika

Nikt nie chce zdobyć mistrzostwa. Wpadki Jagiellonii, Lecha oraz Górnika

Kolejny hat-trick Cristiano Ronaldo w Arabii Saudyjskiej. Aż trudno je zliczyć WIDEO

Kolejny hat-trick Cristiano Ronaldo w Arabii Saudyjskiej. Aż trudno je zliczyć WIDEO