Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Klienci kolejnego sklepu internetowego skarżą się, że nie dostali zamówionych towarów

Redakcja
SXC
E-sklep oferuje tysiące produktów: luksusowych butów, ubrań, biżuterii sprowadzanych z USA.

VIP Republic to kolejny sklep internetowy, którego działalność wzbudza podejrzenia o naciąganie klientów - pisze gazeta.pl.

VIP Republic to sklep internetowy, który rozpoczął działalność 1 lipca i oferuje tysiące produktów: luksusowych butów, ubrań, biżuterii sprowadzanych z USA. Pierwsi klienci powinni już - jak wynika z 4 tygodniowego terminu dostawy podanego przez sklep - dostać swoje paczki, ale cytowani w gazecie klienci nie mają nawet numeru listu przewozowego, dzięki któremu możemy sprawdzić drogę naszej przesyłki. Sklep każe płacić z góry, a na towar czekać 4 tygodnie.

Czytaj też: Wykorzystali awarię sklepu internetowego Nike. Kupili produkty warte 100 funtów za 100 zł, a teraz...

Gazeta.pl informuje dalej, że przed startem sklep wykupił kilka billboardów w dużych miastach, reklamował się w internecie i w radiu. Sklep uwiarygadniał także przyznany znaczek "rzetelnej firmy" wydany przez Biuro Informacji Gospodarczej Krajowy Rejestr Długów. Jednak po sugestiach forumowiczów i dziennikarzy, którzy dopytywali się o działalność sklepu, Krajowy Rejestr Długów wziął pod lupę VIP Republic i po dwóch tygodniach wyrzucił firmę z rejestru rzetelnych.

Klienci mają dostęp do strony w kilku językach, darmową dostawę i zwrot. Firma ma ponad 100 tys. fanów na Facebooku, choć większość fanów VIP Republic pochodzi z Turcji, a sklep działa w Polsce. Sklep zbiera też niepochlebne komentarze na swoim profilu. Właściciel VIP Republic ma siedzibę w Polsce, a nie np. na Malediwach. To gdański adres Zamiejska 13A z biurem w mieszkaniu. Jak wytropili blogerzy, sklep sprzedaje produkty, które nigdy nie zostały wytworzone.  Infolinia sklepu nie działa. Po kilku sygnałach połączenie jest rozłączane. Firma nie odpowiada też na maile - czytamy na gazeta.pl

 

Źródło: gazeta.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Klienci kolejnego sklepu internetowego skarżą się, że nie dostali zamówionych towarów - Gazeta Pomorska

Wróć na poranny.pl Kurier Poranny