Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Klasyczne zawieszenie wciąż zdaje egzamin

mf; Partnerem cyklu jest FCA POLAND S.A.
Motofakty.pl
Nowy Fiat Tipo posiada zawieszenie złożone z kolumn MacPhersona i belki skrętnej. Takie rozwiązanie dobrze sprawdza się w polskich warunkach. Jest proste, solidne i tanie w ewentualnych naprawach.

Najnowszy model Fiata jest propozycją dla osób potrafiących docenić jakość oferowaną za rozsądne pieniądze. Tipo, w szczególności z silnikami benzynowymi, przypadnie również do gustu kierowcom szukających możliwie niskich i przewidywalnych kosztów eksploatacji.

Fiat Tipo został zaprojektowany przez zespół złożony z przeszło 2000 ekspertów, a następnie przetestowany na drogach wielu zakątków świata. Celem było stworzenie praktycznego i solidnego samochodu.

Przednie koła są prowadzone przez kolumny MacPhersona. Z tyłu pracuje belka skrętna. Relatywnie proste zawieszenie, dzięki odpowiedniemu zestrojeniu, zapewnia wysoki komfort. Jednocześnie liczba pracujących elementów z tulejami metalowo-gumowymi czy sworzniami jest na tyle mała, że podwozie Fiata Tipo podoła trudom długiej eksploatacji nawet na zniszczonych drogach. Ewentualne naprawy nie będą stanowiły nadmiernego obciążenia dla domowego budżetu.

Dowiedz się więcej:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Klasyczne zawieszenie wciąż zdaje egzamin - Motofakty

Wróć na poranny.pl Kurier Poranny