Kierowca skrzyczał kobietę, a potem zagroził, że wyrzuci ją z autobusu. Bo poprosiła o bilet.

Adrian Kuźmiuk
Firma Veolia, której autobusem podróżowała pani Wiera, obiecuje, że zajmie się sprawą.
Firma Veolia, której autobusem podróżowała pani Wiera, obiecuje, że zajmie się sprawą. fot. Veolia
Udostępnij:
Pasażerka poprosiła o bilet. W zamian usłyszała obelgi. Kierowca skrzyczał kobietę, a potem zagroził, że wyrzuci ją z autobusu. Tylko dlatego, że nie kupiła biletu w kasie.
Na swojej stronie internetowej Veolia chwali się certyfikatem potwierdzającym wysoką jakością obsługi. "Uzyskany certyfikat jest gwarancją wysokiej
Na swojej stronie internetowej Veolia chwali się certyfikatem potwierdzającym wysoką jakością obsługi. "Uzyskany certyfikat jest gwarancją wysokiej jakości i standardu świadczonych usług. Świadczy także o naszej wiarygodności jako operatora komunikacji samochodowej o europejskim standardzie oraz potwierdza poprawność stosowanych procedur" - czytamy. fot. Veolia

Na swojej stronie internetowej Veolia chwali się certyfikatem potwierdzającym wysoką jakością obsługi. "Uzyskany certyfikat jest gwarancją wysokiej jakości i standardu świadczonych usług. Świadczy także o naszej wiarygodności jako operatora komunikacji samochodowej o europejskim standardzie oraz potwierdza poprawność stosowanych procedur" - czytamy.
(fot. fot. Veolia)

Nasza Czytelniczka wracała z cmentarza w Bielsku Podlaskim. Kiedy zobaczyła podjeżdżający na przystanek pekaes bardzo się ucieszyła, że nie będzie musiała długo czekać. Nie spodziewała się, że podróż do domu okaże się koszmarem, który zapamięta do końca życia.

Skrzyczał, bo nie kupiła biletu w kasie

- Wsiadłam do autobusu razem z grupką młodzieży i poprosiłam o bilet - opowiada pani Wiera. - Kierowca zaczął na mnie krzyczeć, że od tego są kasy, że lekceważę innych pasażerów.

Zachowanie kierowcy na początku ją zaskoczyło. Nie wiedziała dlaczego wybuchł taką złością.

- Powiedziałam, że ja też jestem pasażerką i nie widzę żadnego problemu. Przecież są miejsca - odpowiedziała nasz Czytelniczka. - Wtedy krzyknął, że jeszcze jedno słowo, a wywali mnie z autobusu.

Zamknął drzwi przed nosem

Zdenerwowany kierowca nie spełnił jednak swojej groźby i sprzedał bilet pasażerce. Ta z kolei poszła na koniec autobusu i zaczęła płakać. W takiej atmosferze przejechała całą drogę do Białegostoku.

A to już kolejna niemiła sytuacja, jakiej była świadkiem w autobusie.

- Dwa tygodnie temu widziałam staruszkę, która próbowała wysiąść z autobusu - wspomina. - Szła powoli do przedniego wyjścia, ale zanim doszła, kierowca zamknął drzwi. Spojrzała na niego błagalnym wzrokiem i się rozpłakała, a on ruszył i wysadził ją na następnym przystanku. Takie chamstwo mieliśmy 40 lat temu, ale żeby teraz?

Firma przewozowa wyciągnie konsekwencje

- Kierowca ma zgłosić się do kierownika i wyjaśnić tę sprawę - mówi Kazimierz Bobel, specjalista do spraw eksploatacji w firmie Veolia Transport Mazury. - Jeżeli to zgłoszenie się potwierdzi z pewnością zostanie on ukarany.

Dodaje, że każdy kierowca ma obowiązek sprzedać bilet pasażerowi. Tymczasem pani Wiera ma zamiar złożyć pisemną skargę w tej sprawie.

A Ty co sądzisz o zachowaniu kierowców autobusów? Skomentuj na forum.

Wideo

Komentarze 47

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

b
baklazan
nie mogę się nadziwić, że ludzie wierzą we wszystko, co im podsuną media... wiadomo nie od dziś, że to co tu przeczytamy jest przerysowane, poprzekręcane i dodane są różne bzdury. a Wy wszyscy się bulwersujecie i stosujecie jakiś lincz. znam sprawę i jedynie wzmianka co do biletu jest prawdą, ale krzyki, wyrzucenie....??? najlepiej dodajmy jeszcze pobicie i kradzież. będzie jeszcze większa sensacja. teraz tak gadacie, a jak stoicie w długiej kolejce i pada deszcz, a klienci grzebią się, to się bulwersujecie się ich zachowaniem, że mogli kupić bilet w kasie jeśli była taka możliwość.
a
aki
CYTAT(~zorro~ @ 8.11.2009, 20:40:56)
Używa się i to nawet dość często. Przypominam (albo informuję), że nazywa się to "wzbogacanie słownictwa". Z drugiej strony zaś, w chwili większego wzburzenia emocjonalnego zamiast wygłaszać dłuższą kwestię w rodzaju: "Proszę szybko oddalić się w bliżej nieokreślonym kierunku" można używać skrótu myślowego, np. "spier*****"...

te polonista, nie dostałeś sie na studia że tak przeżywasz?
~zorro~
CYTAT(polonista @ 8.11.2009, 18:39:29)
W poprawnej polszczyźnie nie używa się słów:ćwoki i jeb***!

Używa się i to nawet dość często. Przypominam (albo informuję), że nazywa się to "wzbogacanie słownictwa". Z drugiej strony zaś, w chwili większego wzburzenia emocjonalnego zamiast wygłaszać dłuższą kwestię w rodzaju: "Proszę szybko oddalić się w bliżej nieokreślonym kierunku" można używać skrótu myślowego, np. "spier*****"...
t
tirowiec
CYTAT(bus driver @ 3.11.2009, 02:10:45)
zachowanie kierowcy bylo naganne i w ogole niedopuszczalne, i nie ma tutaj tlumaczenia ze mial zly dzien, bylo swieto i chcial byc z rodzina lub ze siedzial w ogole za kierownica i byl zdenerwowany, sprzedac bilet jest jednym z jego podstawowych obowiazkow i to czy kobieta nie mogla kupic w kasie czy poprostu sie jej nie chcialo to juz nie jego interes on ma obowiazek sprzedac i koniec nie wazne czy to na dworcu czy na przystanku po trasie. jezdzilem w pks teraz tez jezdze ale w innej firmie i przyznam szczerze ze jestem oburzony jego zachowaniem bo robi laske ze pracuje. powinien poniesc surowe konsekwencje.

Najlepiej niech go zwolnią i idzie pracować na twoje miejsce.Tam go nauczą kultury.A ty wracaj do PKS-u,przyjmą cię z otwartymi rękoma.
w
wojadżer
CYTAT(~jacek~ @ 2.11.2009, 18:32:05)
bardzo możliwe, że to ten sam kierowca który pracował kiedyś w voyager i z tego samego powodu stamtąd wyleciał ;-) miał podobnie zachowanie wobec klientów

To nie ten sam kierowca ,pozory mylą.
p
polonista
CYTAT(~zorro~ @ 3.11.2009, 00:43:42)
Lokalny wieśniacko-szowinistyczny patriotyzm! Bielsk pisany małą literą, problemy z polską ortografią. Niedouczone ćwoki jeb***!

W poprawnej polszczyźnie nie używa się słów:ćwoki i jeb***!
z
zorjentowany
CYTAT(vbazyl @ 3.11.2009, 00:30:58)
Muszę cię wyprowadzić z błędu - nie ma już biletów studenckich w pksie... Buraki zabrali nawet 50-groszową zniżkę. A Pogoda Express jak wierny pies zrobiła to samo. Pazerni do bólu...

Buraki mają na utrzymaniu rodziny.I tak zbyt długo dopłacali studentom do biletów jednorazowych.Chcesz taniej kup sobie bilet miesięczny,albo łap okazję .Skoro państwo nie chce dopłacać wam do biletów ,to dlaczego ma to robić prywatny przewoźnik.
b
burak pod Bielska
CYTAT(madzia35 @ 2.11.2009, 21:37:10)
Veoila są tam chamscy pracownicy sam to zauważyłem. To są przybłędy z pod Bielska. To prawda. Raz nawet burak kierowca rozmawiał ze swoiją krową przez komórkę w czasie jazdy. W..... ich wszystkich. To włoska firma i niech jeżdzą włosi.

Veolia to spółka francuska i nie zatrudnia przybłęd.Ten kierowca nie nazywa się burak i nie rozmawiał z krową(krowy nie rozmawiają przez komórkę).
Codziennie widzę kierowców rozmawiających przez komórkę w czasie jazdy.
Ch... napisała o ch....
m
miesięczny
CYTAT(dziad @ 2.11.2009, 20:14:59)
mi kiedys niechcial wydac reszty z biletu, bo powiedzial, ze nie ma, a ja powiedzialem ze dopoki nie nazbiera to nie odejde; byl wkurzony, ale po kilku pasazerach w koncu nazbieral dziad na reszte; myslal, ze znalazl sponsora

Ty kretynie ,przygotuj sobie drobniaki na bilet to nie będziesz miał takich problemów.I nie czytaj w cudzych myślach bo nie jesteś jasnowidzem.Jesteś za biedny na sponsora.
s
siła spokoju
CYTAT(abrakadabra @ 2.11.2009, 20:03:24)
Wczoraj taki jeden cham z pks wymusił na mnie piereszeństwo a potem pokazał mi fakietę, musiałem ostro hamować, zebym jechał sam bez dzieci to bym gnojowi obił ryja na zajezdni. U kierowców tego rodzaju pozostały naleciałości z komuny, sa niereformowalni, a chamstwo az im tryska z ryja

Oho jaki kulturalny kierowca wtrącił swoje trzy grosze.Dobrze że na temat.Jesteś taki sam ,jak to o czym napisałeś.Niezłą lekcję wychowania dajesz swoim dzieciom.
s
spoko
CYTAT(Gość @ 2.11.2009, 18:44:02)
firma veolia osobiscie nie lubie nia jezdzis bo sa nie przyjemni kierowcy zamiast normalnie sprzedac bilet to zawsze sa brzydko sie wyraze hamcy do pasażerów nie to co w POGOZIE EXSPRES FAJNI KIEROWCY

W POGOZIE EXSPRES nie jeżdżą kierowcy tylko piraci drogowi.Jak zaczną jeżdzić normalnie to będą się spóźniać i przestaną być fajni.
s
spoko
CYTAT(pasażer @ 3.11.2009, 12:06:24)
hej madzia
a może napiszmy,
że miasto białystok zakazało przystanku przy Gołębieckim.
i że jeszcze jest taki przewoźnik na trasie bielsk-białystok, że jak jak jedzie się za nim osobówką 90/godzinę to trudno dopędzić, a przez Rzepniki to dopiero jazda

Ja jechałem za takim EXPRESEM 100km/h i nie próbowałem nawet wyprzedzać.Może policja wysłała by w końcu za takim śmigaczem swój videorejestrator.
s
spoko
CYTAT(Gość @ 5.11.2009, 13:27:36)
Tacy ludzie wogole nie powinni reprezentować firmy!!!!!jego zasranym obowiązkiem jest sprzedać bilet łaski nie robi bierze za to pieniadze a to ze sie nie chce paluszkiem wybic cyferki na kasie która ma przed nosem to juz druga sprawa.Niektorzy kierowcy jeżdżacy autobusem w przedsiebiorstwie Veolia są chamscy i to bardzo.Tylko nagrać i do tvn-u wyslac pokazac całej polsce jak sie traktuje ludzi.Dla kierownika,dyrektora tej firmy radziłabym uważać kogo zatrudniaja.


Veolia nie płaci kierowcom dodatku za sprzedaż biletów.Co gorsza nie dostają drobnych do wydawania reszty.Pasażerom nie chce się pogrzebać w portfelu i naliczyć pieniędzy na bilet,to powoduje stres u kierowcy i być może takie zachowanie.Gdyby doliczano do ceny biletu, kupionego u kierowcy,prowizję (tak jak w MPK i PKP),może chętniej ludzie kupowali by bilety w kasie.Kierownik Veolii ma problem ze znalezieniem chętnych
do pracy.Więcej zrozumienia dla kierowców pani "Gość", ich ciągle poganiają pracodawca,pasażer,policja,ITD,rewizor i czas.
m
mikolaj
Pewnie Veolia slabo płaci za zprzedaż biletów na trasie więc jest oburzenie kierowców. Nie powinni to odnosić na pasażerów tylko wspólnie napisać petycję do pracodawcy.
G
Gość
Tacy ludzie wogole nie powinni reprezentować firmy!!!!!jego zasranym obowiązkiem jest sprzedać bilet łaski nie robi bierze za to pieniadze a to ze sie nie chce paluszkiem wybic cyferki na kasie która ma przed nosem to juz druga sprawa.Niektorzy kierowcy jeżdżacy autobusem w przedsiebiorstwie Veolia są chamscy i to bardzo.Tylko nagrać i do tvn-u wyslac pokazac całej polsce jak sie traktuje ludzi.Dla kierownika,dyrektora tej firmy radziłabym uważać kogo zatrudniaja.
Dodaj ogłoszenie