KFC w ramach umowy sponsorskiej wesprze Jagiellonię zarówno finansowo, jak i wizerunkowo.
Restauracje KFC w Białymstoku już od tego tygodnia zaczną serwować swoje dania w specjalnych kubełkach, na których pojawi się herb oraz klubowe barwy. Dodatkowo, personel restauracji KFC ubrany będzie w charakterystyczne żółto-czerwone koszulki, zwane pszczółkami.
Sieć KFC we współpracy z klubem przygotowała również szereg konkursów oraz cykl spotkań z piłkarzami dla żółto-czerwonych fanów.
- Zaawansowane rozmowy o współpracy pomiędzy siecią KFC a Jagiellonią prowadzone były już od kilku miesięcy - mówi Maciej Jędrychowski z działu marketingu KFC. - Wspólne działania zaczęliśmy już kilka miesięcy temu, organizując spotkania kibiców z piłkarzami i sztabem szkoleniowym Jagiellonii w restauracji przy ul. Legionowej w Białymstoku - wylicza Jędrychowski.
- Po podpisaniu umowy znacznie rozszerzamy zakres naszej współpracy. Widzimy, jak bardzo pozytywne emocje wzbudza gra Jagiellonii oraz jak jednoczy mieszkańców Białegostoku. Cieszymy się, że nasza sieć może stać się częścią tego zjawiska - .
Efekty współpracy KFC i Jagi widoczne są już na ulicach Białegostoku w postaci okolicznościowych billboardów promujących akcję. Działania marketingowe prowadzone będą także na stadionie przy ul. Słonecznej 1, gdzie już podczas piątkowego meczu z Polonią Warszawa pojawi się reklama KFC.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?