Teraz będziemy sprawdzali ofertę klubu pod względem formalnym - mówi Krzysztof Karpieszuk, sekretarz miasta, odpowiedzialny za promocję. - Powinno to potrwać dwa, trzy dni.
Oferta Jagiellonii była jedyna jaką złożono w przetargu na promocję miasta w rozgrywkach ekstraklasy od połowy lipca do połowy grudnia. Zawiera dwadzieścia stron.
To drugi przetarg na promocję miasta w rundzie jesiennej. W pierwszym Jagiellonia nie złożyła oferty. Miasto chciało, by od czerwca do grudnia znak Wschodzący Białystok było bardziej eksponowany. Logo miasta o wymiarach minimalnych 27 cm na 12 cm miało znajdować się na przedniej stronie koszulek, na wysokości klatki piersiowej. Problem w tym, że przy takiej powierzchni znak musiałby zasłonić symbol innego, prywatnego sponsora Jagiellonii. Klub do pierwszego przetargu nie przystąpił.
Promocja za miliony
W maju magistrat ogłosił nowy przetarg. Nadal chciał, by logo znajdowało się tak, jak poprzednio - w tym samym miejscu z przodu. Teraz ma jednak zajmować mniejszą powierzchnię.
W tym roku radni na promocję miasta przeznaczyli 7,7 miliona złotych, z tego aż 5 mln przekazali na wspieranie klubów sportowych. Cztery miliony ma szansę otrzymać Jagiellonia.
W ubiegłym tygodniu prezydent przekazał piłkarzom 500 tysięcy złotych za osiągnięcia w sezonie 2010/2011. Nagrodę w takiej wysokości przyznali zawodnikom na czerwcowej sesji białostoccy radni.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?