Jagiellonia Białystok. Klub i kibice chcą pobić rekord sprzedaży karnetów

Wojciech Konończuk
Wojciech Konończuk
Jagiellonia i jej kibice chcą pobić rekord sprzedaży karnetów
Jagiellonia i jej kibice chcą pobić rekord sprzedaży karnetów Wojciech Wojtkielewicz
Udostępnij:
Ruszyła sprzedaż karnetów na domowe mecze Jagiellonii w sezonie 2022/23. Przy okazji pojawiły się ciekawe inicjatywy białostockiego klubu i jego sympatyków.

Pierwszą jest próba pobicia rekordu sprzedaży karnetów, który wynosi 4014. Fani Jagi mogą przed nadchodzącą kampanią nabywać karty wstępu na mecze całego sezonu (17 spotkań) lub jego jesiennej części (9). "Bijemy rekord" apeluje na kontach w mediach społecznościowych wielu kibiców Żółto-Czerwonych. Do zakupu zachęcają też byli piłkarze białostockiej drużyny, np. Konstantin Vassiliev, czy Tomasz Frankowski.

Podlaski klub podkreśla, że posiadanie karnetu to nie tylko wygoda, ale i duża oszczędność w porównaniu z nabywaniem biletów na pojedyncze mecze. Na stronie jagiellonia.pl dostępne są ceny karnetów, a także szczegóły dotyczące ulg.

Karnetowicze wezmą też udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami. Wygrać można: voucher do Jaga Pizza&Bistro na kwotę 1 000 zł, koszulkę meczową Jagiellonii, wyjście na kawę z Michałem Pazdanem, bombową niespodziankę od UJB, czy też romantyczny nocleg dla dwojga w Hotelu Branicki.

Karnety można nabyć online, za pośrednictwem strony bilety.jagiellonia.pl, a także stacjonarnie: w Jaga Fan Shopie (Galeria Zielone Wzgórze, ul. Wrocławska 20), białostockich salonikach Kolportera, salonie Canal Plus Białystok (ul. Jurowiecka 44) oraz w sklepie Cescom (ul. Kręta 14).

Obok próby bicia klubowego rekordu sprzedaży karnetów, pojawiła się też inicjatywa kibiców, związana z nabywaniem kart wstępu na wszystkie mecze Jagiellonii w Białymstoku dla osób potrzebujących, na przykład dla młodych sympatyków Żółto-Czerwonych z domów dziecka.

- Zaczęło się od kibiców z emigracji, szczególnie z USA. Sami nie mogą być na meczach, ale chcą kupić karnety dla potrzebujących. Pomysł szybko został podchwycony też u nas - mówi Adrian Molski-Strzałkowski, dyrektor marketingu Jagiellonii.

Pięć karnetów kupuje dyrektor sportowy Jagiellonii Łukasz Masłowski. Podobnie mają uczynić inni włodarze Jagi i właściciele podlaskiego klubu.

Najważniejsze, by na trybunach stadionu przy Słonecznej pojawiało się na każdym występie Jagi tysiące kibiców, a niesiony dopingiem zespół zdobywał jak najwięcej punktów. Pierwsza próba już 16 lipca, kiedy w Białymstoku pojawi się Piast Gliwice.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

miejsce #1

Skymaster

Skymaster Energy Eco Jasnografitowy 28 2021

2 999,99 zł2 799,00 zł-7%
miejsce #2

MBM

MBM E1200 Karios U16 Czarny 27.5 2022

12 599,00 zł
miejsce #3

Indiana

Indiana E4000 Czarny 26 2021

3 499,00 zł
miejsce #4

Torpado

Torpado Era Czarny 28 2022

6 799,00 zł
Materiały promocyjne partnera

Q&A z Bartoszem Kurkiem

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Kurier Poranny
Dodaj ogłoszenie