Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Innowacje 2011. Kreatywności można się nauczyć

(ww)
Bez kreatywności nie ma innowacji, a to oznacza, że nie ma też rozwoju.
Bez kreatywności nie ma innowacji, a to oznacza, że nie ma też rozwoju.
Bez kreatywności nie ma innowacji, a to oznacza, że nie ma też rozwoju. To prawda stara jak świat. Okazuje się jednak, że kreatywności można się nauczyć. Właśnie dlatego – przy okazji rozstrzygnięcia rankingu Innowacje 2011 razem z firmą doradczo-szkoleniową Profes z Wrocławia organizujemy szkolenie pt. „Kreatywność – to proste”.

Zajęcia poprowadzi Krzysztof Gwozdek, który od 2002 roku jest trenerem Profes. Jest też praktykiem, który na co dzień doradza przedsiębiorstwom. Jego celem jest pomóc ludziom odważyć się myśleć niestandardowo.

Pobierz formularz zgłoszenia na szkolenie "Kreatywność - to proste!"

Krzysztof Gwozdek jest absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie oraz kilku kierunków studiów podyplomowych, m.in. z zakresu zarządzania oraz komunikacji społecznej. Ma też licencję Praktyk NLP.

W swoich szkoleniach łączy gruntowną wiedzę z zakresu psychologii społecznej (w tym o wywieraniu wpływu i perswazji) z dużym doświadczeniem handlowym oraz menedżerskim. Daje to uczestnikom jego szkoleń możliwość nie tylko poznania dobrych praktyk, ale również pełnego wyjaśnienia ich podłoża psychologicznego. Dzięki temu uczestnicy szkoleń lepiej rozumieją i łatwiej mogą zastosować poznawane narzędzia.

Kieruje się mottem: Więcej widać, kiedy się patrzy. – Warto poświęcać czas na analizę różnych procesów i zdarzeń – mówi Krzysztof Gwozdek. – Posługiwanie się uproszczeniami, stereotypami albo prostymi wyjaśnieniami dowodzi lenistwa.

Odkrywanie złożoności to wielka przygoda.

Uczestnicy szkolenia poznają m.in., jak wpadamy w pułapki decyzyjne, co to jest metoda metaplanu, czy też jak zastosować metaforę jako narzędzie wspierania kreatywności. Wszyscy przećwiczą „burzę mózgów 3-12-3”, czyli jak efektywnie wygenerować rozwiązania oraz poznają graficzne metody wspierania kreatywności.

To jednodniowe szkolenie odbędzie się w środę, 14 marca w sali NOT w Białymstoku. Liczba miejsc jest ograniczona.

Według badań nad innowacyjnością naszych firm, przeprowadzonych w 2011 roku, zmienia się postawa ich właścicieli i menedżerów w stosunku do kreatywności. Coraz częściej szefowie przedsiębiorstw stawiają na innowacyjne postawy pracowników, bo w tym widzą budowę przewagi konkurencyjnej. Szkolenie „Kreatywność – to proste” na pewno pozwoli uczestnikom poznać narzędzia do tego, by być bardziej skutecznym na rynku.

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny