Zestawienie najlepiej ocenianych agencji interaktywnych w Polsce przygotowało branżowe pismo Media i Marketing Polska. W badaniu klienci oceniali wiodące agencje pod kątem jakości współpracy i skuteczności działań. W badaniu uwzględniono 50 firm. Jak wynika z raportu, klienci są zadowoleni ze współpracy z białostocką spółką. Doceniają efektywność projektów i trafność w odpowiadaniu na ich potrzeby. Chętnie poleciliby ich usługi swoim przyjaciołom.
- Mamy wielką satysfakcję z tego, jak ocenili na nasi klienci
- mówi Agnieszka Kudraszow, dyrektor zarządzająca firmy.
Białostocka spółka ma siedzibę w dawnym budynku Pakpolu (przy ul. Składowej) - zajmuje kilkaset metrów kwadratowych. O ile na zewnątrz budynek nie wygląda zachęcająco, to we wnętrzach zajmowanych przez spółkę od razu widać kreatywność i energię - na ścianach są rysunki, malowidła, mnóstwo komputerów, nowoczesny design mebli i wystroju wnętrz.
- Gdy ktoś spoza branży mnie pyta, co robimy, często odpowiadam, że strony internetowe - śmieje się Agnieszka Kudraszow. - Ale to nie jest do końca prawda, choć pracujemy tylko w wirtualnym świecie. Zajmujemy się komunikacją marketingową w sieci oraz szeroko pojętą technologią i systemami informatycznymi, które wspomagają biznes, budujemy nowoczesne sklepy internetowe. Jesteśmy obecni w Polsce, ale mamy swój oddział także we Włoszech. Klientów natomiast mamy na całym świecie, m.in. w USA, Francji, Niemczech, Szwajcarii, Rosji i na Ukrainie.
W spółce pracuje blisko 80 osób - są specjaliści od technologii, obsługi klienta, ale także ludzie od kreacji i strategii.
- Przy każdym projekcie pracują osoby o różnych, często bardzo wąskich specjalizacjach. Po to, by projekt był innowacyjny, atrakcyjny wizualnie i oczywiście skuteczny dla naszego klienta - mówi Agnieszka Kudraszow. A klientów białostocka firma ma nie byle jakich, to m.in. Castorama, Citi Handlowy, Allianz, Wedel, Biuro Podróży Tui, Netia, Nikon, Rossmann i wiele innych dużych krajowych i międzynarodowych korporacji.
Jak zapewniają władze spółki, nie zamierzają się przenosić np. do Warszawy, gdzie swoje siedziby ma większość ich klientów. - Tutaj jest nam dobrze, pracujemy w tempie, w którym mamy czas dla rodziny, bliskich. Nie zazdrościmy firmom warszawskim. Dziś, mając 13 lat doświadczenia, jesteśmy znaną agencją, zapraszaną do dużych przetargów - kończy Agnieszka Kudraszow.
Co w zestawieniu?
Instytut Millward Brown zadał klientom agencji interaktywnych pytania:
1. Czy poleciłby agencję przyjacielowi? W tym zestawieniu Infinity Group zajął 2. miejsce.
2. Czy usługi agencji są warte wydawanych pieniędzy? Infinity Group zajął 3. miejsce.
W badaniu ujęto 50 agencji.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?