Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

InCommerce w Białymstoku. O digital marketingu i e-commerce

(peż)
27 kwietnia w Kawiarni Muzycznej Fama w Białymstoku odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu InCommerce - spotkań skierowanych do osób działających w branżach digital marketingowej i e-commerce. Dlaczego warto wpaść na InCommerce? - Serwujemy prawdziwe mięcho dotyczące sprzedaży w internecie! - zapewniają organizatorzy. Wstęp na imprezę jest wolny. Po wcześniejszej rejestracji.

Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu serwowana w atrakcyjnej formie - ZERO teorii, same e-commercowe mięcho - przez znanych praktyków z branży!

Celem nowego cyklu jest przybliżanie uczestnikom różnych aspektów związanych z prowadzeniem e-biznesu, począwszy od wyboru i wdrożenia platformy sprzedażowej, po formy jej promocji online, a kończąc na case'ach wybranych e-sklepów.
W ramach cyklu zaplanowane są cztery spotkania - po dwa w Krakowie i w Białymstoku.

Tematem przewodnim najbliższego spotkania, które odbędzie się już 27 kwietnia w Famie, będzie Future i automatyzacja dla e-commerce.
Więcej: http://incommerce.camp/bialystok/ Rejestracja: http://sempai.link/InCommerce-Bialystok

Wydarzenie FB: https://www.facebook.com/events/1399575726752422/

Program
InCommerce:

18:00 - REJESTRACJA
18:30 - ADAM CIEŚLA, Sempai: Automatyzacja prowadzenia kampanii w Google AdWords
18:50 - TOMASZ ROSZKO, TJ.Software: ChatBoty - dlaczego są potrzebne, jak mogą pomóc i jak je stworzyc nawet bez wykwalifikowanego i drogiego zespolu
19:10 - MONIKA SZATYŁOWICZ, Księgarnia TaniaKsiazka.pl: trzy sposoby na zwiększenie konwersji przetestowane na trzech milionach sesji
19:50 - MACIEJ OKNIŃSKI, Unified Factory SA: Customer Service Automation, czyli jak sztuczna inteligencja pomaga automatyzować obsługę klienta i podnosić sprzedaż w ecommerce

Kilka słów o prelegentach:

Adam Cieśla
Człowiek z dziesięcioletnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego, ze specjalizacją w wyszukiwarce Google. SEM Manager w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego projekty dla ponad 100 klientów. Prowadzi audyty, wdraża strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce.

Tomasz Roszko
Karierę w branży interaktywnej rozpoczął już w 2007 - jako web developer w "Netstation", a także twórca aplikacji mobilnych w jednym z największych wydawnictw w Polsce. Dwa lata później założył własny softwarehouse (TJ. Software), w którym do dzisiaj jest leaderem teamu skladającego się z Python/Django developerów. Jest także CEO Opentopic Technologia i CTO Opentopic, współpracując nad ichrozwojem z tak dużymi graczami, jak: IBM Watson, Bluemix i Softplayer.

Monika Szatyłowicz
Od ponad 9 lat pasję czytelniczą realizuje poprzez pracę w TaniaKsiazka.pl. Swoją przygodę z handlem w Internecie rozpoczęła od stanowiska młodszego specjalisty ds. marketingu internetowego, przechodząc przez kolejne stopnie wtajemniczenia związane z projektowaniem procesów, analityką, raportowaniem, marketingiem w mediach społecznościowych i wyszukiwarce. Obecnie zajmuje stanowisko Head of SEM and SEO w firmie Glosel sp. z o.o. sp. k., właścicielu marki TaniaKsiazka.pl.

Maciej Okniński
CEO Unified Factory S.A. Od 20 lat związany z rynkiem sprzedaży i obsługi klienta we wszelkich kanałach komunikacji. Doświadczenie zawodowe zdobywał tworząc od podstaw jedną z największych firm na polskim rynku z międzynarodowym kapitałem, specjalizującą się w sprzedaży bezpośredniej prowadzonej do klientów biznesowych. Pracował lub nadal pracuje m.in. dla Visa, Axa, Tesco, Puratos, MoneyGram i wielu innych. Założyciel Unified Factory S.A., pomysłodawca platformy Customer Service Automation oraz innowacyjnych narzędzi w obszarze automatyzacji i wykorzystania pamięci asocjacyjnej do obsługi klienta.

Wstęp wolny, po wcześniejszej rejestracji: http://sempai.link/InCommerce-Bialystok

Zobacz, jak było na ostatnim spotkaniu: https://www.facebook.com/AtomStorePL/videos/1177683035613070/

Partnerzy merytoryczni:
Unified Factory SA, TaniaKsiazka.pl, TJ.Software i Studia Podyplomowe WIPB

Sempai
Od ponad 10 lat pomaga osiągać jak najwyższe zyski ze sprzedaży online. Działa w marketingu w wyszukiwarkach internetowych, świadcząc usługi z zakresu SEO, PPC i analityki webowej. Obsługuje ponad 200 klientów. Jako certyfikowany Partner Google PREMIUM specjalizuje się w obsłudze sklepów internetowych w zakresie marketingu konwersji. Więcej: http://www.sempai.pl/

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny