Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

InCommerce 2019. Kolejne spotkanie branży e-commerce w Białymstoku już 25 września [PROGRAM]

mac na podst. inf. prasowych
Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z prowadzenia i rozwijania e-biznesu
Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z prowadzenia i rozwijania e-biznesu Mat. prasowe
Już 25 września na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej odbędzie się kolejny w tym mieście InCommerce - spotkanie branży e-commerce. Wstęp jest bezpłatny.

To 15. spotkanie z ogólnopolskiego cyklu skierowanego do osób związanych z branżą e-commerce. Do tej spotkania odbyły się m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Rzeszowie, Lublinie i Gdyni.

Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z prowadzenia i rozwijania e-biznesu – ZERO teorii, sama praktyczna, e-commercowa wiedza serwowana przez znanych praktyków z branży.

- Sami nie znosimy prezentacji sprzedażowych – dlatego każda prelekcja to albo case study, albo lista praktycznych PROtipów do wdrożenia w sklepie internetowym - tłumaczą organizatorzy eventu.

Najbliższa edycja, która odbędzie się na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej, jest wyjątkowa. Zarówno jeżeli chodzi o lokalizację, jak i fakt, że wystąpi aż 6 ekspertów reprezentujących różne obszary e-marketingu:
#FMCG #GoogleAds #AnalitykaWebowa #FacebookAds #CustomerService #PlatformyEcommerce

Organizatorzy InCommerce:

  • Sempai - agencja SEM, specjalizująca się w marketingu konwersji. Najlepsza Agencja Generująca Sprzedaż wg Ekomersy.
  • Atomstore - platforma e-commerce klasy premium, dedykowane sklepy internetowe i systemy B2B.
  • Studia Podyplomowe Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej

Program InCommerce 2019 - 25 września

17.00 - Rejestracja i Cześć!

17.10 - AKWIZYCJA XXI WIEKU. SPRZEDAWAJ SWOJE PRODUKTY LUB USŁUGI W FACEBOOK MESSENGER!
Sebastian Puchała, Sempai

17.35 - FMCG W INTERNECIE NA PRZYKŁADZIE BDSKLEP.PL
Marcin Majzner, BDsklep

18.00 - JAK DOTRZEĆ Z OFERTĄ DO NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW PRZY POMOCY MACHINE LEARING? CASE STUDY SHOWROOM.PL
Filip Biszczak, Sempai

18.25 - Przerwa

18.40 - CO ZROBIĆ, ŻEBY TWÓJ SKLEP WRESZCIE SPRZEDAWAŁ NA SMARTFONACH?
Łukasz Plutecki, Atomstore

19.05 - OBSŁUGA KLIENTA A KANAŁY KOMUNIKACJI. SKUTECZNIE I BEZ ROZCZAROWAŃ
Marcin Górski, DrTusz

19.30 - NA CO POWINIEN ZWRACAĆ UWAGĘ KAŻDY MANAGER E-COMMERCE PRZY OCENIE I PLANOWANIU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
Anna Moczulska, Sempai

20.00 - Afterparty w Centrum

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny