InCommerce 2019. Kolejne spotkanie branży e-commerce w Białymstoku już 25 września [PROGRAM]

mac na podst. inf. prasowychZaktualizowano 
Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z prowadzenia i rozwijania e-biznesu Mat. prasowe
Już 25 września na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej odbędzie się kolejny w tym mieście InCommerce - spotkanie branży e-commerce. Wstęp jest bezpłatny.

To 15. spotkanie z ogólnopolskiego cyklu skierowanego do osób związanych z branżą e-commerce. Do tej spotkania odbyły się m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Rzeszowie, Lublinie i Gdyni.

Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z prowadzenia i rozwijania e-biznesu – ZERO teorii, sama praktyczna, e-commercowa wiedza serwowana przez znanych praktyków z branży.

- Sami nie znosimy prezentacji sprzedażowych – dlatego każda prelekcja to albo case study, albo lista praktycznych PROtipów do wdrożenia w sklepie internetowym - tłumaczą organizatorzy eventu.

Najbliższa edycja, która odbędzie się na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej, jest wyjątkowa. Zarówno jeżeli chodzi o lokalizację, jak i fakt, że wystąpi aż 6 ekspertów reprezentujących różne obszary e-marketingu:
#FMCG #GoogleAds #AnalitykaWebowa #FacebookAds #CustomerService #PlatformyEcommerce

Organizatorzy InCommerce:

  • Sempai - agencja SEM, specjalizująca się w marketingu konwersji. Najlepsza Agencja Generująca Sprzedaż wg Ekomersy.
  • Atomstore - platforma e-commerce klasy premium, dedykowane sklepy internetowe i systemy B2B.
  • Studia Podyplomowe Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej

Program InCommerce 2019 - 25 września

17.00 - Rejestracja i Cześć!

17.10 - AKWIZYCJA XXI WIEKU. SPRZEDAWAJ SWOJE PRODUKTY LUB USŁUGI W FACEBOOK MESSENGER!
Sebastian Puchała, Sempai

17.35 - FMCG W INTERNECIE NA PRZYKŁADZIE BDSKLEP.PL
Marcin Majzner, BDsklep

18.00 - JAK DOTRZEĆ Z OFERTĄ DO NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW PRZY POMOCY MACHINE LEARING? CASE STUDY SHOWROOM.PL
Filip Biszczak, Sempai

18.25 - Przerwa

18.40 - CO ZROBIĆ, ŻEBY TWÓJ SKLEP WRESZCIE SPRZEDAWAŁ NA SMARTFONACH?
Łukasz Plutecki, Atomstore

19.05 - OBSŁUGA KLIENTA A KANAŁY KOMUNIKACJI. SKUTECZNIE I BEZ ROZCZAROWAŃ
Marcin Górski, DrTusz

19.30 - NA CO POWINIEN ZWRACAĆ UWAGĘ KAŻDY MANAGER E-COMMERCE PRZY OCENIE I PLANOWANIU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
Anna Moczulska, Sempai

20.00 - Afterparty w Centrum

polecane: 60 Sekund Biznesu: Niemcy najważniejszym partnerem handlowym.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3