Tak chce znaleźć twarze kampanii, promującej Białystok w innych miastach, a także firmujące szlak turystyczny - Białystok wielu kultur. Zdjęcia wybranych mieszkańców pojawią się m.in. na billboardach w całej Polsce.
Każdy białostoczanin może wziąć udział w tym castingu. Szlak turystyczny będą promować mieszkańcy bez względu na wiek. Ale w kampanii promocyjnej w Polsce wezmą udział osoby mające od 16 do 35 lat.
- Chodzi nam zwłaszcza o ludzi, którzy mają ciekawe hobby, zainteresowania i bardzo mocno utożsamiają się z miastem - mówi Monika Kamińska, kierownik biura promocji miasta.
Casting odbędzie się w najbliższy weekend, w wynajętym studiu fotograficznym. Osobom, które się zgłoszą, zostaną zrobione zdjęcia próbne. Spośród nich komisja wybierze najciekawsze twarze. Zdjęcie każdego z uczestników będzie też prezentowane na ekranie w centrum miasta.
Za udział w castingu, a później w kampanii magistrat nie przewiduje wynagrodzeń.
Już dwa lata temu urząd miejski razem z agencją reklamową Grupa Eskadra wybrał twarze kampanii wewnętrznej, czyli adresowanej do białostoczan, promującej miasto. Zostały nimi osoby znane w mieście. Ale bez castingu. Teraz szansę ma każdy mieszkaniec.
- Kampania idzie w Polskę, ale jeśli białostoczanie nie będą się z nią identyfikowali, to mija się z celem - tłumaczy Monika Kamińska. - Najlepszym ambasadorem miasta jest jego mieszkaniec. Taki, który dobrze o nim mówi, któremu ono się podoba i który dając swoją twarz będzie pokazywał, że to fajne miejsce, gdzie można robić interesujące rzeczy.
Castingowi patronuje Kurier Poranny.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?