Grupa Polska Press na Wschodnim Kongresie Gospodarczym

Andrzej Matys
Andrzej Matys
Anatol Chomicz
Dwa dni debat, spotkań i wydarzeń towarzyszących. Liczne panele dyskusyjne - od międzynarodowej współpracy do przemian związanych z cyfryzacją. Tak będzie wyglądać VI edycja Wschodniego Kongresu Gospodarczego. Tym razem podczas Kongresu wystąpią eksperci z Grupy Wydawniczej Polska Press. Drugiego dnia Kongresu - 26 września (godz. 9.30-11.00) - przygotowaliśmy panel zatytułowany „Polska w zasięgu ręki”.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Obowiązuje natomiast rezerwacja, której można dokonać pod adresem: www.wschodnikongres.eu

- Mamy nadzieję, że będzie to jeden z najciekawszych paneli w tegorocznej edycji Wschodniego Kongresu Gospodarczego - „Polska w zasięgu ręki”. Specjaliści Grupy Polska Press podczas swoich wystąpień opowiedzą o pojawiających się trendach i nadchodzących zmianach w marketingu biznesu, między innymi o tym, jak zrozumieć klienta i specyfikę rynku, a tym samym tworzyć produkty odpowiadające potrzebom i oczekiwaniom - mówi redaktor naczelny "Gazetry Współczesnej" i "Kuriera Porannego" Jarosław Jabłoński.

Wydarzenie jest adresowane zarówno do przedstawicieli małych i średnich firm, jak i do osób, które zajmują się marketingiem w dużych firmach i korporacjach. Bez wątpienia też panel przygotowany przez ekspertów z Grupy Polska Press, to zastrzyk praktycznej wiedzy podanej podczas 20-minutowych prezentacji.

Dlaczego wart tu być i wziąć udział w panelu? Ponieważ wyjaśnimy, dlaczego Białystok jest ważny na mapie polskiego Internetu. Pokażemy, jak docenić lokalność oraz istotę regionów na cyfrowej mapie Polski. Opowiemy o roli komunikacji w marketingu internetowym, który jest uniwersalnym narzędziem wspierającym rozwój firm na rynku cyfrowym. Ponadto, nasi eksperci zaprezentują sposoby skutecznej komunikacji z użytkownikiem i wskażą, jak budować bliskość relacji, jak być autentycznym w komunikacji. A wszystko dlatego, by uczestnicy naszego panelu byli na bieżąco z innowacjami, trendami i zjawiskami w polskim internecie.

- W ciągu ostatnich lat marketing internetowy zmienia się bardzo dynamicznie. Sprawdzone dotychczas metody oraz narzędzia nie są już dziś gwarancją skuteczności i prowadzenia firmy do kolejnych sukcesów. Warto więc zwrócić uwagę na to, co będzie napędzać marketing internetowy w najbliższych latach. Zapraszam więc na panel Polska Press podczas Wschodniego Kongresu Gospodarczego - dodaje Jarosław Jabłoński.

VI edycja Wschodniego Kongresu Gospodarczego odbędzie się 25 i 26 września w Białymstoku, w Operze i Filharmonii Podlaskiej. To jedna z najważniejszych w kraju - tak szeroka i cykliczna - debata publiczna o warunkach i szansach rozwojowych makroregionu. Już od sześciu lat grono prestiżowych gości ze świata polityki i biznesu potwierdza potrzebę wielowątkowej dyskusji o Polsce Wschodniej. Nowe czynniki kształtujące sytuację gospodarczą Polski i Europy, cenne, rozwojowe ambicje, nowe czynniki wzrostu, szanse i wyzwania, ale także problemy i bariery do pokonania – zdecydowanie będzie o czym dyskutować. Tym bardziej, że dzięki szerokiemu przekazowi medialnemu Kongres stał się trwałym elementem publicznej debaty i najciekawszym tego typu wydarzeniem w Polsce Wschodniej.

AgendaPanel Grupy Wydawniczej Polska Press: „Polska w zasięgu ręki”

l godz. 9.30 – 9.40
Powitanie przez Jarosława Jabłońskiego - redaktora naczelnego „Kuriera Porannego” i „Gazety Współczesnej” oraz Aureliusza Mikosa – prezesa O/Białystok Grupy Wydawniczej Polska Press

l godz. 9.40 - 10.00
"Innowacje, trendy i zjawiska w polskim Internecie"
Prowadzący: Tomasz Krawczyk, dyrektor rozwoju redakcyjnego Grupy Polska Press
Skuteczne rozprzestrzenienie się informacji o marce i dobrych opinii o niej, to niewątpliwie odpowiednia promocja. Najważniejsze jest dotarcie do grupy docelowej z motywującym i wiarygodnym komunikatem. Spersonalizowane działania i treści stały się już głównym aspektem marketingu i będą się liczyć w 2020 roku.

l godz. 10.00 - 10.20
Video Marketing
Prowadzący: Jędrzej Nowak, menadżer ds rozwoju video Grupy Polska Press
Video jest metatrendem w rozwoju digital marketingu. Większość użytkowników Internetu regularnie ogląda video online, z czego w Polsce jest to wartość ponad 85 proc. Tam, gdzie Twoja grupa docelowa spędza czas, musi być obecna Twoja marka! Czy wiedziałeś, że w aż 70 proc. procesów sprzedaży, kupujący szuka i ogląda video związane z produktem?

l godz. 10.20 - 10.40
RODO w biznesie
Prowadzący: Jakub Rzeźnicki, Inspektor Ochrony Danych Grupy Polska Press
RODO było jedną z sensacji 2018 roku, ale wcale nie przestało wzbudzać emocji – w wielu przypadkach zajęcie się tematem jest jeszcze przed firmami. Dzięki szkoleniu doprowadzimy do sytuacji, w której nie będziesz nikogo odstraszać, a nawet zyskasz przewagę marketingową właściwie dbając o dane osobowe.

godz. 10.40 - 11.00
Interaktywna niespodzianka!

Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Dla wybitnych słuchaczy przygotowaliśmy niespodziankę! Przyjdź na panel!

Dopłaty do cen energii

Wideo

Materiał oryginalny: Grupa Polska Press na Wschodnim Kongresie Gospodarczym - Gazeta Współczesna

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie