Grupa Mlekovita. Najpotężniejsza firma polskiego mleczarstwa

Materiał promocyjny
Co najlepsze z mleka, to z Mlekovity. Smaczne, zdrowe, o unikalnych recepturach – takie są produkty SM Mlekovita - lidera polskiej branży mleczarskiej. Firma oferuje ich aż 800 rodzajów. Cieszą się nieustającym uznaniem konsumentów i partnerów handlowych Grupy Mlekovita, co potwierdzają liczne nagrody trafiające do rąk Dariusza Sapińskiego, prezesa przedsiębiorstwa.

Od lat Mlekovita jest najcenniejszą polskiego sektora produkcyjnego. Składa się na to nieustająca dbałość o jakość dostarczanych na rynek wyrobów, ich rozmaitość, walory smakowe i zdrowotne. Misją firmy jest pokazanie, że na bardzo konkurencyjnym rynku, gdzie obecne są największe branżowe potęgi, polski produkt spełnia najwyższe wymogi konsumentów i na tej wypracowanej przez pasję i wiedzę pracowników Mlekovity jakości, można budować patriotyzm konsumencki. A hasło „Dobre, bo polskie” ma swoje głębokie uzasadnienie.

Aż w pięciu kategoriach produkty marki Mlekovita są niekwestionowanym numerem 1 na rynku: to mleko pasteryzowane, sery miękkie solankowe, sery twarde dojrzewające, mleko smakowe, masło i tłuszcze. Nie ma drugiej firmy w Polsce, która produkuje masło klarowane i ser Cheddar, czy lody (na skalę przemysłową). Dzięki specjalistycznym pracom naukowo-badawczym prowadzonym Centrum Badań i Rozwoju Mlekovity w Wysokiem Mazowieckiem firma potrafi doskonale wykorzystać wszelkie cenne dla zdrowia składniki mleka. Dlatego ma na koncie takie tytuły, jak Ambasador Polskiej Gospodarki w kategorii Kreator Rozwiązań XXI wieku czy przyznany na początku tego roku tytuł EKOinwestora w przemyśle spożywczym, jakim Mlekovita została wyróżniona za produkcję własnej energii z kogeneracji, opartej na gazie ziemnym i biogazie. Żadne polska firma - poza Mlekovita - nie zdobyła tego tytułu dwukrotnie. To potwierdzenie dbałości przedsiębiorstwa o środowisko, w którym prowadzi działalność i za które czuje się odpowiedzialne w równej mierze, jak za zdrowie Klientów czy rzetelność wobec partnerów biznesowych. Z myślą o tych ostatnich Mlekovita stworzyła własną sieć dystrybucji hurtowej i detalicznej (w tym pierwsze na rynku mleczarskim Cash & Carry).

Rok w rok pod marka Mlekovita trafiają na rynek specjały, które podbijają gusta konsumentów. Z początkiem tego roku na półki sklepowe trafiły np. sery pleśniowe La Polle, dzięki unikalnej recepturze pokryte aksamitną skórką ze szlachetnego gatunku pleśni, wyróżniające się rozpływającym się w ustach kremowym wnętrzem i paluszki serowe MiaMu, czyli ser w postaci pojedynczo pakowanych paluszków, niezawierający konserwantów, barwników i glutenu, dzięki czemu stanowi znakomitą przekąskę dla najmłodszych, ale nie tylko.

To Mlekovita jako pierwsza wprowadziła na polski rynek mleko bez laktozy, to pod tą marką powstały wyśmienite mleczne napoje proteinowe Super Body Active. I setki innych przysmaków, których szeroki wybór możemy znaleźć na półkach sklepowych całej Polski, a pełen wachlarz poznać na stronie www.mlekovita.com.pl

mlekovita

_Wiemy, co to znaczy, być numerem jeden_Dariusz Sapiński,
prezes Grupy Mlekovita

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny