Grajewo. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozpoczęła współpracę z programem MasterChef Junior

PZA
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozpoczęła współpracę z programem MasterChef Junior
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozpoczęła współpracę z programem MasterChef Junior newspix.pl/TVN
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol dołączyła do grona sponsorów programu „MasterChef Junior”, którego kolejna edycja rozpocznie się już w marcu. Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa będzie aktywnie lokować swoje produkty najbardziej rozpoznawanych marek mleczarskich w Polsce.

Po sukcesach programu „Doradca Smaku”, w którym produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol z Grajewa pojawiły się w przepisach z całego świata, współpraca ze stacją TVN została rozszerzona o kolejny popularny format "MasterChef Junior". W programie bierze udział 40 najbardziej utalentowanych młodych kucharzy w wieku od 8 do 13 lat wyłonionych w eliminacjach. Zmierzą się oni z przepisami i wyzwaniami przygotowanymi przez jury w składzie Ania Starmach, Mateusz Gessler i Michel Moran.

Idea programu jest nam bliska. Mlekpol codziennie podejmuje działania edukacyjne, w których nakłania Polaków, również tych najmłodszych, do racjonalnego i zdrowego żywienia. Produkty mleczarskie powinny być ważnym elementem dobrze zbilansowanej diety. Cieszymy się, że możemy być częścią projektu „MasterChef Junior” i trzymamy kciuki za młodych kucharzy. – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol

Zobacz też:Mlekpol zainwestuje w modernizację 50 mlilionów euro. Pieniądze dostał od Europejskiego Banku Inwestycyjnego

Już 5 edycja popularnego programu telewizji TVN. Mlekpol wyposażył spiżarnię na potrzeby programu i jest dostawcą produktów mleczarskich we wszystkich konkurencjach kulinarnych.

Z bogatej oferty Spółdzielni uczestnicy będą mogli skorzystać z popularnych i lubianych przez konsumentów produktów: Maślanki Mrągowskiej Naturalnej, Śmietanki Łaciatej 12%, Serka Łaciatego, Mleka Łaciate Junior i Śmietany Łaciatej 18%. Pierwszy odcinek nowej edycji programu już 8 marca w programie TVN

15 największych przedsiębiorstw województwa podlaskiego (zdjęcia)

Leśnicy w Szczecinku rozdają sadzonki. Akcja sadziMy

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Dziękuję wszystkim rolnikom, ogrodnikom, którzy są tego sponsorami. Bez was tego by nie było

G
Gość

To może niech swoje paliwo też promują, droższe o średnio 30gr od ceny rynkowej. Lecz zakup jest wymagany dla współpracujących firm.

Wróć na poranny.pl Kurier Poranny
Dodaj ogłoszenie