- Rynek internetowy jest w Polsce bardzo silny i każdy przedsiębiorca, który chce być konkurencyjny, musi ogłaszać się w Internecie - mówi Michał Cholewski. - Mam już własną wizytówkę i stronę internetową. Chciałem tylko dowiedzieć się jak udoskonalić swoją reklamę.
Jako jeden z dziesiątków białostoczan przyszedł wczoraj na Rynek Kościuszki, gdzie odbyła się Internetowa Rewolucja organizowana przez Google, home.pl, Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych Lewiatan oraz Ministerstwo Gospodarki.
- Celem akcji jest doprowadzenie do tego, aby jak najwięcej polskich firm zaistniało w Internecie, czy na poziomie podstawowym w postaci wizytówki internetowej, czy czy bardziej zaawansowanej w postaci jak strona internetowa lub działalność reklamowa w sieci - wyjaśnia Joanna Borowska z firmy Google. -
Przychodzą do nas zarówno ludzie młodzi, którzy dopiero zaczynają działalność biznesową, jak i starsi, którzy są przedsiębiorcami od wielu lat, ale nigdy nie zaistnieli w Internecie.
Internetowa Rewolucja do 18
Osoby bardziej obeznane z Internetem pytały jak zoptymalizować swoją kampanię reklamową, aby była najefektywniejsza. Uczestnicy Internetowej Rewolucji wzięli też udział w szkoleniach z zakładania sklepu internetowego. Akcja potrwa jeszcze do godz. 18.
Jeszcze dziś tir Internetowej Rewolucji ruszy w Polskę. Ma odwiedzić jeszcze 17 miast. W ciągu półtora roku trwania akcji przystąpiło do niej 45 tysięcy firm. Jednak nadal 50 procent małych i średnich firm w kraju nie zaistniało jeszcze w Internecie.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?