Geek Girls Carrots w Białymstoku: o skutecznym PR w nowych mediach

ewZaktualizowano 
Katarzyna Stempniak organizuje białostockie spotkania GGC.
Katarzyna Stempniak organizuje białostockie spotkania GGC. Anatol Chomicz
O tym, jak zmienić swoje życie (i zacząć programować), jak stosować PR w nowych mediach (i dlaczego nie różni się on od „zwykłego” PR) oraz jak wygląda kampania marketingowa w grze komputerowej – tego (ale nie tylko) można było się dowiedzieć podczas wczorajszego spotkania Geek Girls Carrots w białostockiej Famie.

Geek Girl Carrots to spotkania społeczności kobiet, które kochają nowe technologie. Wydarzenia mają miejsce cyklicznie w 16 miastach w Polsce, w tym właśnie w Białymstoku.
- Jest to społeczność kobiet, ale oczywiście otwarta również na mężczyzn, którzy regularnie pojawiają się na naszych spotkaniach – mówi Katarzyna Stempniak, która organizuje białostockie spotkania GGC. 
Daleko nie szukając, partnerem wczorajszego spotkania (już 29.),  była bardzo męska w obsadzie agencja Galaktus PR.

A prelegentkami były: Agata Lisowska (junior front-end developer,Infinity Group), Agnieszka Nowak-Kozicka (właścicielka To do PR) oraz Anna Kostro (senior strategy planner, VML Poland
Anna Kostro opowiadała o kampanii produktowej przeprowadzonej w grze Minecraft. Agencja VML zbudowała w grze specjalny świat, w którym youtuberzy walczyli o reklamowany produkt. 
Dlaczego youtuberzy? Ponieważ kampania była skierowana do młodych odbiorców.
- A do nich nie trafia reklama w telewizji czy radiu – mówiła Anna Kostro. – Młodzi ludzie liczą się bardziej ze zdaniem rówieśników.
Z kolei Agnieszka Nowak-Kozicka przekonywała, że nie ma jakiegoś „innego”, „specjalnego” PR do stosowania w nowych mediach.

- PR jest jeden, inne są kanały komunikacji – mówiła. – Mamy też coraz więcej narzędzi, związanych z nowymi mediami. Ale musimy widzieć, gdzie są nasi odbiorcy.

Podkreślała też m.in. rosnące znaczenie blogerów, którzy coraz częściej są ujmowani w planowaniu strategii marketingowych. 
Natomiast Agata Lisowska opowiedziała swoją historię przemiany z humanistki w programistkę i o tym, że inspiracja do zmiany w życiu przyszła do niej po jednym ze spotkań GGC.
- Pamiętam, że Kasia Stempniak powiedziała wtedy, że każdy z nas powinien się nauczyć kodować – mówiła. 
W zdobyciu nowych umiejętności i przebranżowieniu pomógł jej oczywiście Internet: m.in. darmowe kursy i specjalistyczne blogi. Wczoraj Agata przekonywała, że podobną drogę może przejść każdy. 

Rozmowa z Agatą Lisowską już wkrótce.  

karotki

Geek Girl Carrots to spotkania społeczności kobiet, które kochają nowe technologie.
 

polecane: FLESZ: Ekologia na co dzień: 6 mitów, w które wierzymy

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3