- Ten kanał dystrybucji rozwija się najszybciej. Stawiamy na krótkie, ale częściej wypuszczane kolekcje – mówi Roman Tulwin, właściciel firmy.
Historia marki Recman sięga 1986 r., kiedy w zakładzie pracowała zaledwie jedna osoba. Dziś to jeden z największych w Polsce producentów męskiej odzieży, zatrudnia blisko 200 osób.
Na terenach suwalskiej podstrefy Suwalskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej rocznie produkuje kilkadziesiąt tysięcy garniturów. W swojej ofercie ma również: marynarki, spodnie, swetry, bluzy, płaszcze, obuwie i bieliznę oraz akcesoria dla mężczyzn – w sumie przeszło 40 kategorii produktów.
Odzież i akcesoria marki Recman dostępne są w 126 punktach sprzedaży na terenie całej Polski. A sieć handlową tworzą 55 salony firmowe zlokalizowane zarówno w renomowanych galeriach takich jak: Manufaktura w Łodzi, Galeria Przymorze w Gdańsku, Galeria Zabrze, Galeria Graffica w Rzeszowie, CH Gocław w Warszawie czy Galeria Sieradzka, jak i przy głównych ulicach wielu polskich miast.
Kilka miesięcy temu firma z Suwałk rozpoczęła działania zmierzające do otwarcia własnego sklepu w internecie. 27 maja już oficjalnie go uruchomiła pod adresem www.recman24.com.
Rynek odzieżowy nie jest łatwy do zdobycia. Na przestrzeni lat zdążyły się na nim wykształcić nie tylko miliony różnych marek, ale także mnóstwo różnych nawyków konsumenckich
– zauważa Roman Tulwin i dodaje, że mnogość miejsc, w których możemy nabyć ubrania oraz ogromna liczba produktów powoduje, że na rynku odzieżowym przetrwają tylko te marki, które wyróżnią się na tle konkurencji. - Firmy odzieżowe nie mogą zapomnieć o sprzedaży internetowej. Kryzys przetrwają firmy zbudowane na solidnych podstawach, stabilne finansowe i potrafiące szybko reagować na potrzeby docelowego klienta.
Na potrzeby e-sklepu marki Recman zostało stworzone profesjonalne studio fotograficzne oraz samodzielny magazyn w okolicach Warszawy. Główny zakład produkcyjny pozostanie w Suwałkach.
- Działalność na terenie Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej jest bez wątpienia korzystną decyzją dla firmy. Atrakcyjne warunki finansowe pozwoliły nam zainwestować w nowoczesny zakład produkcyjny, co przełożyło się na najwyższą jakość oferowanych produktów przy rosnącej liczbie partnerów handlowych w całej Polsce i zdobycie znacznej części rynku. Od 1998 roku stale inwestujemy w najnowszą technologię i doskonalimy nasz zespół, wyznaczając standardy dla branży odzieżowej w Polsce – dodaje Tulwin.
Powierzchnia zakładu produkcyjnego w Suwałkach to ponad 2 tys. m kw. Ale produkty Recman powstają również i w innych zakładach produkcyjnych na terenie całej Polski.
Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?