Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Flexi Form Day Białystok. Rewolucja wideo trwa. Podpowiadamy jak ją wykorzystać (zdjęcia, wideo)

Konrad Karkowski
Konrad Karkowski
Wacek Wykrytowicz, prezes agencji TRULY należącej do Polska Press Grupy, opowiadał o wideo w sieci jako szansy dla marek i firm
Wacek Wykrytowicz, prezes agencji TRULY należącej do Polska Press Grupy, opowiadał o wideo w sieci jako szansy dla marek i firm Jerzy Doroszkiewicz
Wystarczy zapisać się na warsztaty przeznaczone dla marketingowców. Ruszył cykl Flexi Form Day

Jak w swoim biznesie wykorzystać YouTuba? Jak skutecznie komunikować się w biznesie za pomocą wideo? Jakich używać narzędzi, żeby praca z video była łatwa, lekka, przyjemna, ale przede wszystkim szybka i skuteczna?

Na takie pytania odpowiadało wczorajsze białostockie spotkanie z cyklu Flexi Form Day, które odbyło się w Royal Hotel&Spa.

– To okazja, żeby poszerzyć swoją wiedzę na temat internetu, a także skonfrontować ją z wiedzą naszych ekspertów – mówi Jacek Romanowski, prezes białostockiego oddziału Polska Press Grupy (PPG), wydawcy „Kuriera Porannego”.

Zobacz też:

Hotel Royal & Spa. Pierwszy Flexi Form Day w Białymstoku

Hotel Royal and Spa. Flexi Form Day. Rewolucja w internecie ...

Flexi Form Day to cykl konferencji i warsztatów organizowanych przez Biuro Reklamy Polska Press w Białymstoku, poświęconych najnowszym trendom i rozwiązaniom wykorzystywanym w komunikacji marketingowej. Warsztaty są skierowane do praktyków marketingu z podlaskich firm, którzy chcą poszerzać i uporządkować swoją wiedzę z zakresu komunikacji marketingowej. Każdy z warsztatów jest poświęcony innym zagadnieniom. Warsztaty prowadzić będą prelegenci i eksperci, zarówno z kraju jak i z zagranicy. Będą to osoby, które omawiane narzędzia marketingowe stosują w praktyce.

– Takie wykorzystanie wideo w kampaniach marketingowych, również w internecie to już standard – zaznacza Wacek Wykrytowicz, prezes agencji reklamowej TRULY należącej do PPG, który wczoraj opowiadał o rewolucji wideo i związanych z nią możliwościach.

Polska Press Grupa także stawia na wideo. W naszej centrali działa już pełną mocą profesjonalne studio telewizyjne. Są tam realizowane programy informacyjne (np. „Info z Polski”, „Magazyn sportowy”), lifestylowe („Kosmetyczka gwiazd”) oraz inne.

Także oddział w Białymstoku może się pochwalić udanymi realizacjami.

– Materiały wideo przy artykułach to już standard – mówi Jarosław Sołomacha, kierownik działu multimediów i internetu oddziału w Białymstoku. Ale my poszliśmy krok dalej. Latem mieliśmy w ramówce dwa programy emitowane na żywo. To „Plaża TV” – telewizja śniadaniowa nagrywana na Dojlidach oraz „Kawiarenka olimpijska” – program sportowy o udziale w igrzyskach podlaskich zawodników.
Każdy z nich miał osiem odcinków.

Nasze portale Poranny.pl oraz Wspolczesna.pl transmitowały na żywo także debaty – o lotnisku i polityczne, imprezy biznesowe.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny