Fakty i mity na temat reklamy on line. Odcinek 1. Realny a unikalny użytkownik, gdzie tkwi różnica?

Grzegorz Zajączkowski
Grzegorz Zajączkowski
Zapraszam na nową serię, krótkich filmów obalających mity na temat reklamy internetowej. W pierwszym odcinku zmierzymy się z mitem mówiącym o realnych i unikalnych użytkownikach.

Wideo

Materiał oryginalny: Fakty i mity na temat reklamy on line. Odcinek 1. Realny a unikalny użytkownik, gdzie tkwi różnica? - Polska Times

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie