Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ełk. Pierwszy firmowy salon Victorio. Teraz czas na franczyzę?

Redakcja
Ełk. Pierwszy firmowy salon Victorio. Teraz czas na franczyzę?
Ełk. Pierwszy firmowy salon Victorio. Teraz czas na franczyzę?
Białostocka marka męskiej, eleganckiej odzieży Victorio otworzyła właśnie swój pierwszy firmowy salon. Sklep powstał w centrum Ełku. Na przeszło stu metrach kwadratowych powierzchni ekspozycyjnej każdy mężczyzna ceniący nienaganny styl znajdzie coś dla siebie.

Właścicielem marki Victorio, wprost inspirowanej modą z półwyspu apenińskiego, pełnej finezji, a zarazem umiejętnie łączącej szyk, elegancję i charakterystyczny włoski styl, jest Prestige Męski. Jak podkreśla Krzysztof Kosmowski, otwarcie firmowego salonu tej marki to kolejny element w strategii firmy, która przewiduje nie tylko konsekwentny rozwój sieci sklepów Prestige Męski, ale również właśnie wzmocnienie tej ekskluzywnej linii produktów.

- Na bazie otwartego kilka dni temu salonu planujemy w przyszłości budowę ogólnopolskiej sieci franczyzowej Victorio. Oczywiście mamy świadomość ogromu pracy, jaka nas czeka nim to się stanie, ale pierwszy, jakże ważny krok w tym kierunku już uczyniliśmy, co zresztą bardzo nas cieszy

– wyjaśnia Krzysztof Kosmowski.

Firma poszukuje też partnerów handlowych zainteresowanych nawiązaniem bliskiej współpracy w zakresie dystrybucji jej wyrobów na terenie całego kraju. Jak wyjaśnia Krzysztof Kosmowski, mogą to być różne warianty i formy biznesowego współdziałania.

- Planujemy, aby kolejnym etapem dalszego rozwoju marki było także stworzenie sieci sklepów partnerskich, działających pod szyldem Victorio. Dodatkowo chcemy również zainteresować przedsiębiorców prowadzących sklepy multimarkowe modelem typu shop – in – shop, który polega na wydzieleniu w salonie odzieżowym osobnej strefy zarezerwowanej na ekspozycję naszych wyrobów.

Jednocześnie właściciel obu marek, których – co ciekawe - produkty powstają w szwalni w Białymstoku, a nie w fabrykach na dalekim wschodzie, zapewnia, że wciąż będzie unikał otwierania kolejnych sklepów w galeriach handlowych.

Zdaniem Krzysztofa Kosmowskiego, otwarcie punktu sprzedaży w takim miejscu zawsze będzie wiązało się z koniecznością podniesienia cen dla klientów. Te zaś, to obok jakości ich produktów – są w jego opinii - największym atutem firmy na rynku.
 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny