Pan Szymon: W listopadzie zeszłego roku kupiłem drogi telefon komórkowy. Kilka dni temu ujawniła się w nim usterka polegająca na zacinaniu się aplikacji. Wczoraj chciałem złożyć reklamację u sprzedawcy i na czas procedury reklamacyjnej zażądałem aparatu zastępczego. Sprzedawca stwierdził, że taki mi nie przysługuje. Czy to prawda?
Kodeks cywilny nie nakłada na sprzedawcę obowiązku dostarczenia konsumentowi w czasie rozpatrywania reklamacji z tytułu rękojmi towaru zastępczego. W przypadku zaś reklamacji gwarancyjnej taki obowiązek gwaranta może wynikać z wydanej konsumentowi karty gwarancyjnej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?