Dyskusja w internecie. W tematach handlowych najczęściej padają słowa: Ikea, Empik, Lidl i Biedronka

Oprac. (d-ka)
Ikea wspomniana została w ponad 6 tys. publikacji w ciągu zaledwie miesiąca, choć nie zawsze były to wzmianki pozytywne.
Ikea wspomniana została w ponad 6 tys. publikacji w ciągu zaledwie miesiąca, choć nie zawsze były to wzmianki pozytywne. Archiwum/mmlublin.pl
Niekwestionowanym liderem dyskusji jest Ikea.

Wynika to najnowszego rankingu Instytut Monitorowania Mediów.  Następne w kolejności są  Empik, a zaraz potem dyskonty: Biedronka i Lidl.

Ikea wspomniana ponad 6 tys. razy

Ikea wspomniana została w ponad 6 tys. publikacji w ciągu zaledwie miesiąca, choć nie zawsze były to wzmianki pozytywne. Biedronka była najczęściej wspominanym w Internecie sklepem spożywczo-przemysłowym we wrześniu (4,4 tys. publikacji). Za nią uplasował się Lidl i Tesco. Najczęściej wspominaną w Internecie lokalną siecią handlową był wywodzący się z Olsztyna Rast, należący do sieci Bomi. Ponad 320 publikacji w ciągu miesiąca to gorzkie zwycięstwo - większość z nich dotyczyła słabej kondycji firmy. Na drugim miejscu znalazł się Lewiatan, na trzecim sieć MarcPol.

Ikea zdominowała konkurencję nie tylko na rynku wnętrzarskim - była we wrześniu częściej wzmiankowana niż czołowe sklepy spożywcze. Prowadzi też w zestawieniu sklepów specjalistycznych. Na drugim miejscu z imponującym wynikiem 5,5 tys. publikacji w ciągu zaledwie 30 dni znalazła się sieć Empik. Trzecie miejsce należy do MediaMarkt. Kolejne miejsca zestawienia, poza należącą do Decathlonu piątą pozycją, zajmują markety budowlane i sklepy ze sprzętem RTV-AGD.

Hurtownie cytowane rzadziej

Samoobsługowe hurtownie, przeznaczone głównie dla przedsiębiorców, cieszą się znacznie mniejszym zainteresowaniem internautów niż ich detaliczne odpowiedniki. Najczęściej wzmiankowany we wrześniu był Selgros Cash and Carry z wynikiem powyżej 250 publikacji. Na drugim miejscu znalazła się sieć Makro, na trzecim Eurocash.

Analizę wykonano na podstawie ponad 39 406 materiałów internetowych dostarczonych przez Instytut Monitorowania Mediów, w których pojawiły się nazwy sieci handlowych. Raport obejmuje materiały od 1 do 30 września 2012 r. Autorką raportu jest Nina Olszewska, starsza specjalistka analiz przekazów mediowych IMM.

 

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

W czerwcu zapłaciliśmy w sklepach mniej niż w maju

Wideo

Materiał oryginalny: Dyskusja w internecie. W tematach handlowych najczęściej padają słowa: Ikea, Empik, Lidl i Biedronka - Gazeta Pomorska

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

i
ikeamaniak
a ja polecam sklep internetowy z produktami IKEA www.smille24.pl 
J
Janek
A będzie w Bydgoszczy:) 
 
m
mmx
mi sie IKEA marzy w Toruniu !!!
byłoby pięknie
Dodaj ogłoszenie