Drogi wokół Krywlan gotowe. Trwają odbiory przedłużenia Wiewiórczej i Dywizjonu 303. Potem puszczenie ruchu (zdjęcie)

(mg)
Ul. Dywizjon 303 zostanie w końcu otwarta dla ruchu
Ul. Dywizjon 303 zostanie w końcu otwarta dla ruchu Adrian Kuźmiuk
To dobra wiadomość dla kierowców. Zakończyła się budowa przedłużenia ul. Wiewiórczej. W połowie czerwca planowane jest puszczeniu tutaj ruchu. W tym samym czasie kierowcom zostanie udostępniona ul. Dywizjonu 303.

- Obydwie inwestycje - przedłużenie ul. Wiewiórczej i ul. Dywizjonu 303 są już gotowe. W tej chwili został sporządzony wniosek o powołanie komisji odbioru inwestycji. Ponadto Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego musi wydać pozwolenie na użytkowanie ul. Dywizjonu 303. Szacujemy, że procedury potrwają do połowy czerwca. Później nastąpi oddanie ulic do użytku - informuje Anna Kowalska z białostockiego magistratu.

Nowe ulice wokół lotniska Krywlany. Trwa budowa przedłużenia Wiewiórczej, ale ul. Dywizjonu 303 ciągle zamknięta [ZDJĘCIA]

Przedłużenie ul. Wiewiórczej powstało od skrzyżowania z ul. Mickiewicza do skrzyżowania z przedłużeniem ul. Kuronia. Biegnie w pobliżu ogródków działkowych. Trasa jest jednopasmowa. Do tego ścieżka rowerowa, chodniki i parkingi. Na skrzyżowaniu z ul. Mickiewicza stoi sygnalizacja świetlna.

Dwupasmówką jest natomiast ul. Dywizjonu 303, która ciągnie się od ul. Mickiewicza do ul. Ciołkowskiego. W miejscu, w którym łączy się z przedłużeniem Wiewiórczej, gotowe jest już rondo. Roboty budowlane na tej trasie zakończyły się już wiele miesięcy temu. Jednak drogowcy musieli czekać na otwarcie Wiewiórczej.

Oddanie do użytku przedłużenia Wiewiórczej i Dywizjonu 303 oznacza domknięcie ulic wokół Krywlan i terenów specjalnej strefy ekonomicznej.

Przedłużenie Wiewiórczej i Kuronia, czyli Dywizjonu 303 w Bi...

Zobacz też:
Tak będzie wyglądała Trasa Niepodległości w Białymstoku (źródło: UM Białystok)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 7

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

H
Hmm ?
To może samoloty zamiast na krótkim pasie krywlan, gdzie i tak brak odbioru , będą startować i lądować z ulicy Dywizjonu 303, pas dłuższy a i przystanki od razu dla pasażerów hehe, nie to co pas krywlan pośrodku pola, dojście przez trawę.. ?
G
Gość
2019-06-03T07:46:12 02:00, Gość:

Baaardzo potrzebna inwestycja. Wręcz kluczowa dla rozwoju miasta. Dzięki tym ulicom rozładują się olbrzymie korki w mieście, skróci się czas dojazdu. Kierowcy czekali na to, jak rolnik na deszcz.

2019-06-03T07:59:12 02:00, August:

Ta inwestycja w założeniach nie miała odciążyć ruchu (chociaż ul. Dywizjonu może w tym pomóc, będąc swoistym przedłużeniem Zachodniej Obwodnicy Miasta). Obie ulice stanowią uzbrojenie pod rozbudowę strefy ekonomicznej.

W artykule jest błąd - przedłużenie ul. Wiewiórczej nie jest dwupasmowe.

Zatem rozumiem, że rozbudowa SE odbędzie się kosztem ogródków działkowych

G
Gość
Obwodnica jest za miastem a nie w mieście bez kanalizacji i wodociągu !!
m
melon
Jazda obwodnicą przestaje być opłacalna w czasie, mam tu na myśli oczywiście ulicę Ciołkowskiego. Dlaczego ? Na ulicy teraz średnio co 800 metrów znajdują się skrzyżowania i ronda (jest ich aż 8) więc jazda przez miasto, a obwodnica przestaje mieć znaczenie.
G
Gość
Szybciej wybudowali, niż trasę niepodległości. Wstyd. Miasto powinno naliczać kary umowne. Widać, są lepsi i gorsi wykonawcy.
A
August
2019-06-03T07:46:12 02:00, Gość:

Baaardzo potrzebna inwestycja. Wręcz kluczowa dla rozwoju miasta. Dzięki tym ulicom rozładują się olbrzymie korki w mieście, skróci się czas dojazdu. Kierowcy czekali na to, jak rolnik na deszcz.

Ta inwestycja w założeniach nie miała odciążyć ruchu (chociaż ul. Dywizjonu może w tym pomóc, będąc swoistym przedłużeniem Zachodniej Obwodnicy Miasta). Obie ulice stanowią uzbrojenie pod rozbudowę strefy ekonomicznej.

W artykule jest błąd - przedłużenie ul. Wiewiórczej nie jest dwupasmowe.

G
Gość
Baaardzo potrzebna inwestycja. Wręcz kluczowa dla rozwoju miasta. Dzięki tym ulicom rozładują się olbrzymie korki w mieście, skróci się czas dojazdu. Kierowcy czekali na to, jak rolnik na deszcz.
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny
Dodaj ogłoszenie