Prezes Mlekovity Dariusz Sapiński podkreśla, że marki własne sieci handlowych to obszerny temat nie tylko handlowo - marketingowy, ale także gospodarczy i polityczny. - Należy podkreślić, iż podmioty handlowe działające na rynku bardzo bają o wzajemną konkurencyjność i o atrakcyjność swojej oferty, poprzez wyróżnienie oferowanego produktu, dlatego też posiadają własne wymagania określające parametry produktów pod tzw. marką własną - mówi prezes Sapiński.
W opinii szefa Mlekovity, jednak najważniejsze jest zachowanie właściwych proporcji pomiędzy produktami brandowymi, a produktami marek własnych. - Tu wskazane jest zdroworozsądkowe podejście określające rolę producenta i sprzedawcy w łańcuchu dystrybucyjnym - mówi Dariusz Sapiński, który jednak nie chciał zdradzić jak te proporcje wyglądają w Mlekovicie.
Zaznacza natomiast, że wg rankingu Rzeczpospolitej, Mlekovita jest obecnie najcenniejszą marką nie tylko mleczarską i spożywczą, ale też najcenniejszą marką w całym sektorze produkcyjnym w Polsce.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?