Czy warto budować sieć handlową na ścianie wschodniej?

Za: dlahandlu.plZaktualizowano 
Czy warto budować sieć handlową na ścianie wschodniej? <br>Kongres będzie okazją do promowania Białegostoku i obalenia stereotypu, że jest miastem gorzej rozwiniętym od reszty Polski – mówił Tadeusz Truskolaski, prezydent Białegostoku. Na zdjęciu pierwszy od lewej Jarosław Dworzański, marszałek województwa, drugi – Wojciech Kuśpik, prezes PTWP SA, organizatora Wschodniego Kongresu Gospodarczego
Czy warto budować sieć handlową na ścianie wschodniej? Kongres będzie okazją do promowania Białegostoku i obalenia stereotypu, że jest miastem gorzej rozwiniętym od reszty Polski – mówił Tadeusz Truskolaski, prezydent Białegostoku. Na zdjęciu pierwszy od lewej Jarosław Dworzański, marszałek województwa, drugi – Wojciech Kuśpik, prezes PTWP SA, organizatora Wschodniego Kongresu Gospodarczego Andrzej Zgiet
O tym i kilku innych, ważnych tematach związanych z rozwojem handlu i współpracą dystrybucji z lokalnymi dostawcami ze wschodnich województw kraju porozmawiamy z uczestnikami debaty „Ekspansja sieci handlowych na ścianie wschodniej zmieni sytuację producentów i dostawców", która odbędzie się 18 września podczas Wschodniego Kongresu Gospodarczego w Białymstoku.

Kongres to szansa na spotkanie w jednym miejscu władz samorządowych, przedstawicieli sieci handlowych i dostawców działających po prawej stronie Wisły.

W czasie debaty nie tylko podsumujemy obecną sytuację rynkową, ale przede wszystkim zapytamy o perspektywy rozwoju handlu nowoczesnego na ścianie wschodniej. Czy czeka nas boom inwestycyjny, czy raczej będziemy mieli do czynienia z dalszym "spokojnym" rozwojem rynku? Jakie formaty mają największe szanse na rozwój na wschodnich rubieżach kraju? Czy sieci handlowe będą w stanie wykorzystać potencjał jaki niesie handel przygraniczny?

Zastanowimy się w jakich województwach tkwi największy potencjał rozwoju branży, a także jak rozwój sieci handlowych i nowocesnego łańcucha logistycznego przełoży się na dostawców i producentów żywności i produktów FMCG, którzy współpracują lub chcą rozwijać kooperację z wielką dystrybucją. Czy trend na „lokalność, unikalność i jakość produktu", który jest widoczny w sieciach handlowych jest szansą dla małych i średnich firm ze wschodu kraju? Zapytamy o szanse i perspektywy dla spółdzielni handlowych, które są mocno zakorzenione na lokalnych rynkach? Zastanowimy się, co dla sieci handlowych i dostawców oznacza dynamiczny rozwój infrastruktury drogowej w kraju?
Więcej informacji na temat Wschodniego Kongresu Gospodarczego w Białymstoku można znaleźć pod linkiem: Wschodni Kongres Gospodarczy w Białymstoku.

Wschodni Kongres Gospodarczy odbędzie się w dniach 18-19 września 2014 r. w Białymstoku. Organizatorem imprezy jest Grupa PTWP SA.

 

polecane: FLESZ: Smartfony zamiast kas fiskalnych.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3