Czy warto budować sieć handlową na ścianie wschodniej?

Za: dlahandlu.pl
Czy warto budować sieć handlową na ścianie wschodniej? Kongres będzie okazją do promowania Białegostoku i obalenia stereotypu, że jest miastem gorzej rozwiniętym od reszty Polski – mówił Tadeusz Truskolaski, prezydent Białegostoku. Na zdjęciu pierwszy od lewej Jarosław Dworzański, marszałek województwa, drugi – Wojciech Kuśpik, prezes PTWP SA, organizatora Wschodniego Kongresu Gospodarczego
Czy warto budować sieć handlową na ścianie wschodniej? Kongres będzie okazją do promowania Białegostoku i obalenia stereotypu, że jest miastem gorzej rozwiniętym od reszty Polski – mówił Tadeusz Truskolaski, prezydent Białegostoku. Na zdjęciu pierwszy od lewej Jarosław Dworzański, marszałek województwa, drugi – Wojciech Kuśpik, prezes PTWP SA, organizatora Wschodniego Kongresu Gospodarczego Andrzej Zgiet
O tym i kilku innych, ważnych tematach związanych z rozwojem handlu i współpracą dystrybucji z lokalnymi dostawcami ze wschodnich województw kraju porozmawiamy z uczestnikami debaty „Ekspansja sieci handlowych na ścianie wschodniej zmieni sytuację producentów i dostawców", która odbędzie się 18 września podczas Wschodniego Kongresu Gospodarczego w Białymstoku.

Kongres to szansa na spotkanie w jednym miejscu władz samorządowych, przedstawicieli sieci handlowych i dostawców działających po prawej stronie Wisły.

W czasie debaty nie tylko podsumujemy obecną sytuację rynkową, ale przede wszystkim zapytamy o perspektywy rozwoju handlu nowoczesnego na ścianie wschodniej. Czy czeka nas boom inwestycyjny, czy raczej będziemy mieli do czynienia z dalszym "spokojnym" rozwojem rynku? Jakie formaty mają największe szanse na rozwój na wschodnich rubieżach kraju? Czy sieci handlowe będą w stanie wykorzystać potencjał jaki niesie handel przygraniczny?

Zastanowimy się w jakich województwach tkwi największy potencjał rozwoju branży, a także jak rozwój sieci handlowych i nowocesnego łańcucha logistycznego przełoży się na dostawców i producentów żywności i produktów FMCG, którzy współpracują lub chcą rozwijać kooperację z wielką dystrybucją. Czy trend na „lokalność, unikalność i jakość produktu", który jest widoczny w sieciach handlowych jest szansą dla małych i średnich firm ze wschodu kraju? Zapytamy o szanse i perspektywy dla spółdzielni handlowych, które są mocno zakorzenione na lokalnych rynkach? Zastanowimy się, co dla sieci handlowych i dostawców oznacza dynamiczny rozwój infrastruktury drogowej w kraju?
Więcej informacji na temat Wschodniego Kongresu Gospodarczego w Białymstoku można znaleźć pod linkiem: Wschodni Kongres Gospodarczy w Białymstoku.

Wschodni Kongres Gospodarczy odbędzie się w dniach 18-19 września 2014 r. w Białymstoku. Organizatorem imprezy jest Grupa PTWP SA.

 

W czerwcu zapłaciliśmy w sklepach mniej niż w maju

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie