Czwartkowy Poranny: Nowy film promocyjny

Wojciech Oksztol
Praca nad filmem trwała ponad trzy miesiące. Do współpracy zaprosiłem twórców z Podlasia – mówi Krzysztof Kiziewicz, autor spotu reklamującego nasz region.
Praca nad filmem trwała ponad trzy miesiące. Do współpracy zaprosiłem twórców z Podlasia – mówi Krzysztof Kiziewicz, autor spotu reklamującego nasz region. Wojciech Oksztol
Białostocki filmowiec Krzysztof Kiziewicz stworzył film promujący województwo.

Będzie reklama w mediach, wyjazdowa prognoza pogody i 60-sekundowy spot z zimowym klimatem. Nasz region rozpoczyna w poniedziałek kampanię promocyjną. - Stawiamy w tym roku na aktywnych turystów - mówi Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, dyrektorka departamentu promocji w urzędzie marszałkowskim.

A oto co jeszcze polecamy w czwartkowym wydaniu.

Czytaj e-wydanie »

Wideo

Komentarze 26

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
bo to jest wiewiorka korozerna

z biedy i nędzy powstała

ktoś kto chce promować taki wizerunek Podlasia jest psychopatą
M
Miś Koralgol
dlaczego wiewiórka zjada korę drzewa?

bo to jest wiewiorka korozerna
G
Gość
Jak można naszymi pieniędzmi płacić za pedalsko-dziadowski twór który nas po raz kolejny kompromituje! Natychmiast wstrzymać emisję tego syfu i wytoczyć proces płatnikom i wykonawcy! Ile razy można jeszcze nas obrażać panie SOSNA !!!

dlaczego wiewiórka zjada korę drzewa?
S
SKANDAL !

Jak można naszymi pieniędzmi płacić za pedalsko-dziadowski twór który nas po raz kolejny kompromituje! Natychmiast wstrzymać emisję tego syfu i wytoczyć proces płatnikom i wykonawcy! Ile razy można jeszcze nas obrażać panie SOSNA !!!

E
ED

Film promocyjny jest z założenia komercyjny - ma osiągnąć efekt komercyjny nie artystyczny. W komercji powinno być ładnie - pozytywne skojarzenia, w tym filmie wszystkie szczegóły są brzydkie w głowie zostają brzydkie obrazy.
to film na niszowy festiwal twórców alternatywnych a nie promocja województwa na 1 mln zł. Naprawdę Szanowni urzędnicy czasami wiedza podstawowa z zakresu marketingu się przydaje, nie da się zastąpić trzema machami trawy.

G
Gość

porażka

G
Gość

Może jestem tradycyjnym mieszkańcem regionu, ale wstydzę się takiego ujęcia Podlasia. Nie rozpowszechniajcie tego.

G
Gość

z lektury prasy codziennej wnioskuję że Urząd Marszałkowski to jest żródło samych problemów
jak nie CBA to Prokuratura a jak nie sądy to ośmieszająca "promocja" i marnotrawstwo pieniędzy

może to coś zlikwidować?

G
Gość
Reżyser otrzymuje karnego ku...sa za marną promocję Podlasia !!!!

co reżyser winien dali kasę to wziął w zimie jak miał lato nagrać ?
Winna ta Pani od promocji województwa = baba nie myśli
Ile kosztuje rocznie utrzymanie jej i jej stada ?
a z zamian takie porażki
G
Gość
D

ps co mamy w Bialymstoku... nie tylko konie i drzewa to wszedzie znajdziesz... mamy ludzi mlodych akywnych ktorzy chca dzialac ich trzeba bylo pokazac ... jak zyje Bialystok noca i dniem ... power i radosc jaki jest w miescie

Pozdrawiam

z filmu wynika że u nas to tylko dziady w stylu ruskim z brodami , biedni , a opał nosi się na pasku
G
Gość

Banda głupich i zadufanych amatorów
i jeszcze wciskają nam kit że reklamowanie zimy na wiosnę jest ok
bo alpy tak robią

Nieuki - proszę podać ile trwa zezom zimowy w Alpach i ile na Podlasiu
dla niedouczonych urzędasów podam że "sezon" to znaczy jak leży ładny śnieg
a nie roztopy +2

prawda jest taka że urzędasy zaplanowały produkcje w zimie i co można nakręcić w zimie lato?
to indolencja i brak planowania a nie przemyślana strategia

1mln można był wydać naprawdę rozsądnie

G
Gość

Jak można zebrać wszystkie negatywy i zrobić z tego film "promocyjny"

Jak Podlasie to :
- Zima
- Dziad "ruski"
- rozwalająca się chata
- Żubry
- Wiocha zabita dechami - nie ładna wieś
- Brzydota
- Nadużywanie alkoholu/używek

to są stereotypy właśnie i są one w filmie

g
gościnnnie

Reżyser otrzymuje karnego ku...sa za marną promocję Podlasia !!!!

G
Gość

DNO I WSTYD!

K
Konio

Dziwie sie ze Maciec Szupica podpisuje sie pod takim szajsem.

Jeszcze z tym Kiziewicziczem amatorem. Za nasza kase, za kase naszego ludu, reklame dla lebka robic na cala Polske.
Chlopie chcesz sobie eksperymentowac to rob to niezaleznie tak jak do tej pory a nie na sile z siebie robic artyste.

A film przypomina troche kampanie PiSu i PO ale rozumiem ma byc szum kontrowersja bo orginalnoscia teraz trudno zablysnac.

ps co mamy w Bialymstoku... nie tylko konie i drzewa to wszedzie znajdziesz... mamy ludzi mlodych akywnych ktorzy chca dzialac ich trzeba bylo pokazac ... jak zyje Bialystok noca i dniem ... power i radosc jaki jest w miescie

Pozdrawiam

Dodaj ogłoszenie