Coraz więcej klientów i wyższe zyski. T-Mobile Polska prezentuje wyniki za III kw. 2019 roku

AIP
T-Mobile Polska osiągnęła wzrost we wszystkich 3 kwartałach 2019 roku.
T-Mobile Polska osiągnęła wzrost we wszystkich 3 kwartałach 2019 roku. AIP
Podczas czwartkowej konferencji w warszawskiej siedzibie T- Mobile Polska prezes firmy Andreas Maierhofer przedstawił wyniki spółki za III kwartał 2019 roku. - To już trzeci rok z rzędu, w którym T-Mobile sukcesywnie buduje swoją bazę klientów- powiedział.

Jak przedstawiono podczas spotkania prasowego, na koniec III kwartału br. baza klientów T-Mobile Polska wyniosła 10,9 mln. Tym samym przez ostatnie 12 miesięcy spółce udało się utrzymać dynamikę wzrostu bazy, pozyskując 215 tysięcy klientów (r/r). Jednocześnie liczba klientów abonamentowych wzrosła o 281 tysięcy (r/r). Ponadto spółce udało się wypracować wynik EBITDA AL na poziomie 423 mln zł. Tym samym T-Mobile Polska osiągnęła wzrost we wszystkich 3 kwartałach 2019 roku.

Firma chwali się, że jej klienci coraz częściej decydują się na obsługę przez internet. Ponadto liczba klientów obsłużonych na platformach społecznościowych zwiększyła się o ponad 110 proc. Niemal co trzeci klient indywidualny operatora regularnie, przynajmniej raz w miesiącu, korzysta z aplikacji Mój T‑Mobile. Rozwój cyfrowych kanałów kontaktu z klientami spowodował, że spadła liczba połączeń z biurem obsługi klienta.

Dopytywany podczas konferencji o planowane zwolnienia w 2020 roku, prezes T-Mobile Polska przyznał, że firma nie przewiduje dalszej redukcji zatrudnienia ponad planowaną.

Pierwszy etap zapowiadanych zwolnień miał miejsce w październiku. Drugi etap przewidujemy na początku 2020 roku. Łącznie w ramach tego procesu pracę stracą 294 osoby. Nie przewidujemy natomiast kolejnych zwolnień- wyjaśnił Maierhofer.

Jak tłumaczył przedstawiciel spółki, firma obecnie znajduje się w trakcie trzyletniego programu, podczas którego zwiększony ma zostać poziom automatyzacji oraz przeniesienie kontaktu z klientem do kanałów cyfrowych.

W III kwartale 2019 roku ilość danych przesłanych przez klientów w internecie mobilnym była o 50 proc. wyższa niż w analogicznym okresie 2018 roku. Z kolei ilość danych w sieci LTE wzrosła o 200 proc.

Telekom nieprzerwanie inwestuje w rozwój sieci. Realizowane są inwestycje mające na celu zwieszenie pojemności sieci i oferowanych prędkości- zwrócono uwagę podczas spotkania. Jednocześnie operatorowi udaje się utrzymywać pozycję lidera w badaniach szybkości internetu. W comiesięcznych rankingach Speedtest.pl T‑Mobile każdorazowo znajdował się na pierwszym miejscu zarówno w zestawieniu dla technologii 3G i LTE, jak i samego LTE.

Ćwiczenia WOT w pasie przygranicznym z Białorusią

Wideo

Materiał oryginalny: Coraz więcej klientów i wyższe zyski. T-Mobile Polska prezentuje wyniki za III kw. 2019 roku - Strefa Biznesu

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

p
peek

Racjonalnie prowadza biznes i mają dobrą infrastrukturę i obsługę.

Dodaj ogłoszenie