Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Charubin: Pracę franczyzowych partnerów Multi Ice Group staramy się ograniczać do minimum

Opr. Andrzej Matys
Multi Ice Group to największa grupa gastronomiczna rozwijająca obecnie cztery marki franczyzowe: "U Lodziarzy" Wytwórnia Lodów Polskich, LodyBonano, BuBu Bubble Tea i hot dogi Crazy Dog. Współpracę z Multi Ice Group może rozpocząć każdy, kto szuka pomysłu na prosty i szybki biznes. Partnerzy sieci nie muszą samodzielnie wybierać miejsca, remontować i urządzać lokalu czy kupować wyposażenia. Otrzymują to wszystko w pakiecie, a nad całością inwestycji czuwa indywidualny opiekun, który służy pomocą i wsparciem.

– Każdy franczyzobiorca otrzymuje od nas nie tylko pomysł na firmę z całym know how, ale po prostu – gotowy biznes. Mówiąc jeszcze konkretniej, zapewniamy mu wyposażony, nowoczesny lokal w formie estetycznej, designerskiej przyczepy, wszystkie niezbędne urządzenia, oprogramowanie i sprzęty potrzebne do działalności. Co więcej, proponujemy odpowiednie lokalizacje, sprawdzone pod kątem potencjału sprzedażowego, pomagamy uzyskać dofinansowanie, szkolimy i wprowadzamy w tajniki biznesu. Praca naszych partnerów jest ograniczona do minimum. Można powiedzieć, że oni tylko podpisują umowę, a my zajmujemy się całą resztą – mówi Radosław Charubin, założyciel Multi Ice Group.

Dowodem na to, że opłaca się rozpocząć współpracę z Multi Ice Group są opinie franczyzobiorców.

- Szukałam biznesu z lifestylowym produktem, na który byłby popyt na gastronomicznej mapie Białegostoku. Chodziło o coś, czego młodzi ludzie w naszym mieście jeszcze nie próbowali. Bubble tea to napoje, które wywodzą się z Tajwanu. Ich sekretem są wypełnione sokiem kuleczki popping boba, zanurzone w owocowej herbacie. Bubble tea można pić przez cały rok, bez względu na pogodę. I waśnie dlatego wybrałam ofertę Multi Ice Group. Biznes prowadzę od połowy ubiegłego roku i z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że był to strzał w dziesiątkę. Jest z tego dobry pieniądz, super utargi. Widzę, że klienci do nas wracają i to jest największą motywacją do pracy - wyjaśnia Ewelina Sajda, franczyzobiorczyni Bubu Bubble Tea i dodaje, że każdy może zostać właścicielem takiego biznesu, zwłaszcza, jeśli otrzymuje się m.in. gotowy projekt biznesowy, opiekę na każdym etapie tego biznesu czy pomoc w wyborze najlepszej lokalizacji.

Czytaj również:

Z kolei Ewelina Gromadzka wspomina, że szukała pomysłu na gastronomiczny biznes, ale takiego, który jest pomysłem unikalny, czyli takim, jakiego nie znają mieszkańcy Białegostoku. I choć hot dogi są niemal na każdej stacji benzynowej, postanowiła skorzystać z oferty MIG:

- To całoroczny, nowoczesny i bardzo dochodowy biznes dostosowany do aktualnych potrzeb rynku gastronomicznego. W pakiecie otrzymałam wszystko, co było niezbędne do prowadzenia lokalu, począwszy od szkoleń, pomoc w wyborze lokalizacji i finansowaniu, po promocję biznesu. Dodatkowo przez cały czas mamy wsparcie indywidulanego opiekuna, który w razie jakiejkolwiek krytycznej sytuacji służy nam swoim wsparciem - opowiada franczyzobiorczyni Crazy Dog.

Czytaj również:

Franczyzą lodową zainteresowała się natomiast Partycja Wojno. Jak przyznaje jej przygoda trwa niecały rok, ale już po pierwszym sezonie wie, że podjęła dobra decyzję. To kwestia sprawdzonego modelu biznesowego, który gwarantuje wyniki już po kilku miesiącach działalności.

- Rozpoczynając działalność gastronomiczną wiele osób, nie znając specyfiki rynku, okolic popełnia wiele błędów – począwszy od lokalizacji, wyboru menu czy nieodpowiedniej promocji. W przypadku wyboru franczyzy "uLodziarzy" nie istnieje najmniejsze ryzyko niepowodzenia. Przedstawiciele marki prowadzą swoich franczyzobiorców od samego początku. Wskazują najlepszą z możliwych lokalizacji. Oferują pomoc w uzyskaniu finansowania, pełne wsparcie na każdym etapie współpracy, rozpoznawalność marki, całoroczne menu, gwarantują wysoką rentowność pozwalająca na szybki zwrot inwestycji - podkreśla Patrycja Wojno, franczyzobiorczyni "uLodziarzy".

Czytaj również:

- Marka "LodyBonano" to sprawdzony pomysł na biznes franczyzowy w bardzo nowoczesnej formule i przystępnej cenie. Mówię to z pełnym przekonaniem, ponieważ pierwszą lodziarnię otworzyłem 11 lat temu. Dziś jestem właścicielem trzech lokali działających pod szyldem tradycyjnych, amerykańskich świderków. Jest to koncept, który pozwala zarobić rozsądne pieniądze. Ponadto wsparcie Multi Ice Group jest naprawdę na wagę złota. Franczyzobiorca nie musi się martwić o maszyny do lodów, zatowarowanie, reklamę, bo o wszystko dba MIG - tłumaczy Piotr Świrydowicz, franczyzobiorca marki LodyBonano i dodaje: - Ja muszę już "tylko" zadbać o klientów i sprawić, by czuli się w mojej lodziarni komfortowo.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny