Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

BOIG: ponad 56 tys. klientów w Outlet Białystok

Za: retailnet
BOIG: ponad 56 tys. klientów w Outlet Białystok
BOIG: ponad 56 tys. klientów w Outlet Białystok A. Zgiet
W pierwszy weekend funkcjonowania centrum wyprzedażowego Outlet Białystok obiekt odwiedziło ponad 56 tys. klientów.

Najemcami Outletu Białystok są sieci odzieżowe i obuwnicze m.in.: Adidas, Reebok, Big Star, Lancerto, Diverse, Ecco, Albione, Regatta, Brand Collection, Kubenz, 50 Style, Puma, Gatta, Greenpoint, McArthur, Lavard, Pako Lorente i Bialcon, których produkty dostępne są w cenach niższych od 30 do 70 proc. niż w regularnych sklepach.

– Pierwszy weekend działania Outletu Białystok pokazał, jak duże było zapotrzebowanie w regionie na dobre centrum wyprzedażowe oferujące wysokiej jakości markowe produkty w znacznie niższych cenach. Długie kolejki do kas w salonach naszych najemców nie odstraszyły klientów, którzy licznie odwiedzili Outlet Białystok w poszukiwaniu modnej, markowej odzieży w promocyjnej cenie. Jeszcze w tym miesiącu otworzymy kolejne salony z modą damską, co uatrakcyjni pozycję outletu na handlowej mapie Podlasia – komentuje Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG.Dodatkowym wzmocnieniem oferty handlowej centrum jest obecność hipermarketu spożywczego Carrefour, drogerii Rossmann, salonu obuwniczego CCC i supermarketu wnętrzarskiego Jysk dzięki czemu klienci mogą zrobić kompleksowe zakupy, wygodnie i w jednym miejscu. Outlet Białystok usytuowany jest we wschodniej części miasta, w pobliżu trasy prowadzącej do dwóch popularnych przejść granicznych z Białorusią – w Kuźnicy i Bobrownikach. W najbliższym zasięgu centrum znajduje się ponad 500 tys. mieszkańców Białegostoku i okolic. Docelowa grupa potencjalnych klientów (do 90 min. jazdy samochodem) to ponad 1,2 mln osób, wliczając w to mieszkańców terenów przygranicznych.

– Usytuowanie Outletu Białystok w pobliżu dwóch przejść granicznych z Białorusią przyciągnęło do centrum tłumy klientów zza wschodniej granicy, którzy bardzo często przyjeżdżają do Białegostoku właśnie na zakupy. Nowe centrum wyprzedażowe oferujące znane, markowe produkty z pewnością stanie się ich ulubionym centrum zakupowym

– podsumowuje Tomasz Rydlewski.

Za realizację inwestycji, tj. budowę oraz komercjalizację obiektu odpowiedzialna była firma świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych: BOIG – The Blue Ocean Investment Group. Inwestorem projektu jest Amethyst Investments sp. z.o.o., generalnym wykonawcą – firma Arteo sp. z o.o. z Warszawy, a za projekt architektoniczny odpowiada pracownia Archi+ z Białegostoku.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od ponad 10 lat świadczy kompleksowe i usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na poranny.pl Kurier Poranny