Białystok > Żubr pojechał na Konferencję Klimatyczną

AB
Na Konferencję Klimatyczną w Poznaniu trafiła specjalna limitowana seria butelkowanego Żubra. Różni się ona od standardowej butelki przede wszystkim tylną etykietą i krawatką. Oba elementy zawierają logo Konferencji Klimatycznej, a kontretykieta dodatkowo informuje o ekologicznych osiągnięciach Kompanii Piwowarskiej w dwóch językach (polskim i angielskim). Niestandardowa butelka zamknięta jest w specjalnym ekologicznym opakowaniu. KP przygotowała 5 tysięcy eko-Żubrów i zamierza rozdać je podczas imprezy. - W ciągu kilku tygodni został opracowany projekt zgodny z dotychczasowym wizerunkiem i światem marki Żubr, jednocześnie nawiązujący do kolorystyki i elementów graficznych związanych z Konferencją Klimatyczną - wyjaśnia Michał Grajewski z agencji V&P która opracowała nową etykietę. Konferencyjna wersja Żubra będzie dostępna podczas otwarcia konferencji na terenie Targów Poznańskich, a także na wydarzeniach towarzyszących konferencji. - Marka Żubr kojarzona jest z naturą i zawsze była blisko niej, m.in. poprzez propagowanie działań na rzecz ekologii. Dlatego angażując się w Konferencję Klimatyczną to właśnie jej wizerunek postanowiliśmy wykorzystać - wyjaśnia Katarzyna Wilczewska z Kompanii Piwowarskiej

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie