Białystok > Żubr pojechał na Konferencję Klimatyczną
(ab)
Na Konferencję Klimatyczną w Poznaniu trafiła specjalna limitowana seria butelkowanego Żubra.
Różni się ona od standardowej butelki przede wszystkim tylną etykietą i krawatką. Oba elementy zawierają logo Konferencji Klimatycznej, a kontretykieta dodatkowo informuje o ekologicznych osiągnięciach Kompanii Piwowarskiej w dwóch językach (polskim i angielskim). Niestandardowa butelka zamknięta jest w specjalnym ekologicznym opakowaniu. KP przygotowała 5 tysięcy eko-Żubrów i zamierza rozdać je podczas imprezy.
- W ciągu kilku tygodni został opracowany projekt zgodny z dotychczasowym wizerunkiem i światem marki Żubr, jednocześnie nawiązujący do kolorystyki i elementów graficznych związanych z Konferencją Klimatyczną - wyjaśnia Michał Grajewski z agencji V&P która opracowała nową etykietę.
Konferencyjna wersja Żubra będzie dostępna podczas otwarcia konferencji na terenie Targów Poznańskich, a także na wydarzeniach towarzyszących konferencji.
- Marka Żubr kojarzona jest z naturą i zawsze była blisko niej, m.in. poprzez propagowanie działań na rzecz ekologii. Dlatego angażując się w Konferencję Klimatyczną to właśnie jej wizerunek postanowiliśmy wykorzystać - wyjaśnia Katarzyna Wilczewska z Kompanii Piwowarskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!