Białystok zamierza złożyć wniosek o udzielenie dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku na zadania z zakresu usuwania azbestu. To wiąże się z przedstawieniem wykazu właścicieli nieruchomości, którzy w latach 2016 – 2017 zamierzają usuwać wyroby zawierające azbest z terenu Białegostoku przy wykorzystaniu dofinansowania z WFOŚiGW.
Załączone pliki:
Żeby zgłosić swoją posesję do usunięci azbestu należy pobrać i wypełnić formularz (patrz z lewej) i przesłać go na adres: [email protected], faxem na nr 85 869 6529, pocztą na adres: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok lub dostarczyć osobiście.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?