Białystok > Pięć ofert na promocję miasta

Redakcja
We czwartek w Urzędzie Miasta Białegostoku nastąpiło otwarcie ofert, które wpłynęły w przetargu nieograniczonym na przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej miasta Białegostoku skierowanej do mieszkańców Polski. Konsorcjum firm: EKSA sp. z o.o. - lider konsorcjum oraz Sarto - Agencja Public Relations, Mirosław Zagórski; kwota: 2 749 491,43 zł Konsorcjum firm: Graffiti Agencja Reklamowa, Włodzimierz Rajczyk - lider konsorcjum oraz Grupa PRC sp. z o.o. , kwota: 2 720 600 zł Grupa Eskadra sp. z o.o., kwota: 2 764 733, 50 zł Mediafocus sp. z o.o. , kwota: 2 829 240,29 zł Mediapol sp. z o.o., kwota: 2 749 080, 68 zł Przed wyborem oferty muszą zostać sprawdzone pod kątem formalnym.

Wideo

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

P
PL

Kononowicz zrobił najlepszą promocję tej zapyziałej miliMETROPOLII i to za darmo. To co robi dr hab. Tadeusz Truskolaski Prezydent Miasta Białegostoku z woli kiboli JAGI to przejaw niekompetencji .

l
laik

No wreszcie może przestaniemy podejrzewać władze o sprzyjanie spółce promującej ich w wyborach. Bo to dotąd było takie podejrzane.

Dodaj ogłoszenie