Wyścig ten, to nie tylko atrakcyjne widowisko, ale również znakomita promocja dla miasta na arenie ogólnopolskiej oraz międzynarodowej - podkreśla białostocki magistrat. I robi krótkie podsumowanie efektów goszczącego w tym roku w Białymstoku wyścigu Tour de Pologne:
- relacje z wyścigu stacja Eurosport 2 wyemitowała do 46 krajów europejskich w 11 wersjach językowych,
- w trakcie tegorocznego wyścigu Telewizja Polska pokazała łącznie 30 godzin relacji, z czego meta III etapu to 50 minut transmisji telewizyjnej na żywo w TVP oraz Eurosporcie,
- ponadto w TVP emitowane były również zwiastuny promujące trasę wyścigu,
a newsy z poszczególnych etapów pokazywały również TVP2, TVP3, TVP Polonia oraz TVP Sport. Łączna oglądalność w Telewizji Polskiej Program I przekroczyła 35,4 miliona widzów.
- głównym patronem radiowym nad imprezą było Radio RMF FM, w którym wyemitowanych zostało 122 spotów 30 sekundowych podczas wyścigu oraz 50 podsumowujących po jego zakończeniu.
- w 13 miastach Polski na ponad 270 nośnikach umieszczone zostały bilbordy reklamujące i zapraszające na 65 Tour do Pologne.
Są też szanse, że wyścig przyjedzie do nas również w przyszłym roku.
- Trwają rozmowy na ten temat - mówi Adam Popławski, szef MOSiR.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!